ساختن-فیلم-تبلیغاتي-از-فروشگاه

ساختن فیلم تبلیغاتی از فروشگاه

زمان مطالعه: 4 دقیقه

[کل: 0 میانگین: 0]

در دنیای امروزی که بهترین راه برای انتقال پیام و اطلاعات، تصویر و فیلم می باشد، بهتر است برای کسب و کار خود فیلم تبلیغاتی بسازید. سال ها پیش اگر قرار بود فیلم تبلیغاتی از یک کسب و کار ساخته شود، هزینه های زیادی باید خرج می شد تا فیلم تبلیغاتی در تلویزیون پخش شود. امروزه هم تبلیغات تلویزیونی جزء پر طرفدارترین هاست. اما وقتی نگاهی به هزینه های پخش آن در شبکه های تلویزیونی می اندازید، متوجه می شوید که گاهی وقت ها ثانیه ای چند میلیون تومان باید برای آن پول خرج کنید. البته مخاطبان زیادی هم شما را خواهند دید و تعداد مخاطبان هدف شما در این روش تبلیغاتی بسیار زیاد و چشم گیر است اما خب هر کسب و کاری از نظر نقدینگی ممکن است آن قدر تمکن مالی نداشته باشد تا بتواند فیلم تبلیغاتی خود را از تلویزیون پخش کند. در اينجاست كه اهمیت ساختن فیلم تبلیغاتی از فروشگاه براي ما مهم مي باشد.

یکی از بسترهایی که چند سالی است فراهم شده تا بتوان با کمترین هزینه تبلیغات وسیعی انجام داد، شبکه های اجتماعی است. مثلا در ایران، اینستاگرام و آپارات دو بستر پر مخاطب برای پخش فیلم های تبلیغاتی هستند که می توان با برنامه ریزی دقیق، بازار هدف را مشخص کرد و در آن با پخش فیلم تبلیغاتی، به فروش و مطرح کردن برند پرداخت.

تیزر چیست؟

اهمیت-ساختن-فیلم-تبلیغاتي-از-فروشگاه1

شاید باورش برایتان سخت باشد اما باید بدانید که سابقه ی ساخت تیزر یا فیلم تبلیغاتی مربوط به همین یکی دو دهه و پیدایش اینترنت نیست بلکه سابقه ی طولانی تری دارد. اولین فیلم تبلیغاتی مربوط به شرکت BULOVA می باشد که در دهه ی 1940 برای اولین بار ساخته و از تلویزیون پخش شد. پس قدمت فیلم تبلیغاتی خیلی زیادتر از چیزهایی است که متصور هستید.

این روزها بحث ویدئو مارکتینگ خیلی داغ است و هر کسب و کاری در هر نقطه در صدد این می باشد که بتواند یک ویدئو از فروشگاه خود بسازد و آن را به عنوان تبلیغ در دسترس عموم قرار دهد. در واقع تیزر و فیلم تبلیغاتی که بعنوان ویدئو مارکتینگ در دسترس قرار می گیرد، نوعی بازاریابی انجام می دهد. یعنی به جای اینکه یک پروموتر یا بازاریاب میدانی را به دل بازار بفرستید تا برند و محصول یا خدمات شما را تبلیغ کند، ویدئویی را در این زمینه آماده می کنید و آن را در وبسایت، تلویزیون یا شبکه های اجتماعی قرار می دهید. این تیزر یا ویدئو معرف شماست و به راحتی مخاطبان و خریداران را به سمت شما سوق می دهد.

ویژگی های یک تیزر و فیلم تبلیغاتی برای فروشگاه

ويژگي-هاي-يك-تيزر-و-فيلم-تبليغاتي-در-فروشگاه

بنظر شما آیا می توان هر فیلم تبلیغاتی را برای ساخت و پخش به عنوان فیلم تبلیغاتی در نظر گرفت؟ مسلماً خیر.

فیلم تبلیغاتی باید دارای یکسری ویژگی ها باشد تا بتوان از آن انتظار داشت که برند را مطرح کند و فروشگاه را بر سر زبان ها بیندازد. اگر یک فروشگاه اینترنتی یا فیزیکی دارید بهتر است از الان که ابتدای راه هستید فیلم و تیزر تبلیغاتی بسازید. حتی انیمیشن های جذاب هم می توانند به عنوان فیلم تبلیغاتی نقش بازاریابی را برای شما انجام دهند. اینکه فیلم و تیزر شما چه باشد و چگونه ساخته شود، بسته به سلیقه و نوع خدمات و محصولات شما دارد. مثلا تیزر انیمیشن برای فروشگاه خدمات دیجیتال مارکتینگ ایده ی خوبی است اما برای فروشگاه اینترنتی لباس مناسب نیست چون مخاطب باید تصویر و فیلم لباس ها را ببیند. البته همه ی این ها سلیقه ای است.

یک فیلم تبلیغاتی فروشگاهی باید دارای یکسری ویژگی ها باشد:

  • بتواند مخاطبان هدف را نشانه گیری کند و آن ها را تحت تاثیر قرار دهد. مخاطبان هدف افرادی هستند که به دنبال خدمات و محصولات شما می باشند. از طریق فیلم تبلیغاتی می توان این افراد را تشویق و ترغیب به خرید کرد.
  • یک فیلم تبلیغاتی خوب باید روی عواطف و احساسات مخاطب تاثیر بگذارد زیرا مخاطبان هدف همیشه با احساسات خود تصمیم به خرید می گیرند.
  • فیلم تبلیغاتی معرف برند است. اگر فیلم ساخته شده دارای ویژگی های منحصربه فرد باشد، می تواند تصویر مناسب و درستی از برند شما در اذهان بسازد. مثلا داشتن یک موزیک متن مناسب، قصه و داستان خوب، نریشن و صدای خوب برای صحبت در خلال فیلم و تیزر و …
  • به یاد ماندنی بودن یک تیزر یا فیلم تبلیغاتی خیلی مهم است. اگر به خاطرات گذشته ی خود رجوع کنید حتما تبلیغاتی را به یاد خواهید آورد که در تلویزیون پخش می شدند و شما به واسطه ی کیفیت آن فیلم که ممکن بود شعر و آهنگ خوب باشد یا تصاویر بسیار مهیج و…، در ذهن شما نقش بسته و هنوز پاک نشده باشد. پس می بینید که باید تمام تلاش خود را بکنید تا تصویر به یاد ماندنی در ذهن مخاطب ایجاد کنید. شاید این تصویر را در کمترین زمان ممکن باید بسازید مثلا در 30 ثانیه.
  • یک تیزر و فیلم تبلیغاتی برای فروشگاه باید به گونه ای ساخته شود که احساس نیاز را در مخاطب به وجود آورد. مثلا تصور کنید جلوی تلویزیون نشسته اید و یک فیلم تبلیغاتی از فلان خوراکی نمایش داده می شود. با اینکه شما هیچ نیازی به آن محصول ندارید ولی بخاطر اینکه حس خواستن و نیاز داشتن به آن در شما بیدار شده است، می روید و آن را تهیه می کنید.

 

سخن پاياني

اگر کسب و کارتان استارتاپی است و تازه راه افتاده یا چند سالی است در دنیای تجارت فعال هستید، باید تیزر و فیلم تبلیغاتی مخصوص به خود را حتما داشته باشد. پیشنهاد ما به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ وب وایت است که در کمترین زمان و با کمترین هزینه، می توانید بهترین فیلم تبلیغاتی فروشگاه خود را سفارش دهید.

ممنون که تا پایان ما را همراهی کردید.

چند نكته كليدي كه شما در اين مقاله فرا گرفتيد:

فیلم تبلیغاتی فروشگاه چیست و به چه دردی می خورد؟

فیلم تبلیغاتی همانند یک سرمایه کار می کند و هزینه محسوب نمی شود.

نقش تیزرها و فیلم ها در کسب و کار

تیزرها و فیلم های تبلیغاتی مانند بازاریاب، برند را معرفی می کنند.

هزینه ی ساخت تیزر در وب وایت

ساخت فیلم و تیزر تبلیغاتی در وب وایت با کمترین هزینه انجام می شود.

هدف فیلم های تبلیغاتی

فیلم تبلیغاتی مخاطبان هدف را نشانه گیری می کند.

اهمیت فیلم و تیزر برای افزایش مخاطبین

پیام تبلیغاتی از طریق فیلم بهتر و بیشتر منتقل می شود.

سفارش خدمات تيزر و فيلم تبليغاتي

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتيباني سايت در اصفهان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006