تولید محتوای انگیزشی

توليد محتوا برای سايت انگيزشی

زمان مطالعه: 4 دقیقه

[کل: 1 میانگین: 5]

چراغ کسب و کار خود را با تولید محتوای انگیزشی روشن نگه دارید!

قطعاً شنیده اید که می گویند: شما فقط چند ثانیه برای جلب توجه مخاطب فرصت دارید! که این جمله کاملاً درست است. اما سوالی که ممکن است برای بعضی از افراد پیش بیاید این است که: باید با چه سبکی و چگونه، محتوایی تولید کنیم که افراد برای خواندن آن چشم از صفحه بر ندارند؟

جواب بسیار ساده است. تولید محتوای انگیزشی رمز و رازی است که صاحبان کسب و کار ها نمی خواهند بدانید! اما باید این خبر خوشحال کننده را به شما بدهیم که ما در این مقاله قصد داریم با افشای این راز که محتوای انگیزشی چیست و چه اهمیتی دارد به شما کمک کنیم در افزایش جذب مخاطبین تان رکورد بزنید. بنابراین در ادامه با ما همراه باشید تا تمام هر آن چه را که برای تولید محتوای انگیزشی و تاثیر گذار نیاز دارید را برای شما بیان کنیم.

تعریف محتوای انگیزشی به زبان ساده

تعریف- محتوای-انگیزشی

محتوای انگیزشی می تواند شامل متن، ویدیو، پادکست و… باشد که مخاطب بعد از دیدن یا خواندن آن عمیقاً احساس می کند ” من هم می‌توانم ” و به طرز شگفت انگیزی روحیه و انگیزه ی مخاطب افزایش یافته و حتی احساس خواهد کرد قادر به جا به جایی کوه می باشد. همچنین محور اصلی تمام متن های انگیزشی انتقال حس خوب به دیگران است و سعی می شود با استفاده از کلمات مثبت میل وجودی تمامی انسان ها که گرایش به خوبی ها است بیدار شود.

 به طور مثال به دو جمله ی زیر دقت کنید و در بخش نظرات، بیان کنید خواندن کدامیک احساس بهتری به شما منتقل می کند؟

من همیشه بد شانس هستم، بدتر از این نمی ‌شود.

من لایق بهترین ها هستم. زندگی من به شانس وابسته نیست زیرا من خودم وقایع آینده را رقم می زنم.

جالب است بدانید که افکار منفی و مخرب نه تنها سودی برای شما ندارند و تغییری در اوضاع شما نخواهند داد، بلکه باعث می شوند هر اتفاق بدی که دلتان نمی خواهد بیشتر و بیشتر شده و زندگی تان سرشار از اتفاقات منفی ای باشد که اصلا دلتان نمی خواهد.

چرا تولید محتوای انگیزشی برای هر کسب و کاری ضروری است؟

بعضی افراد از ما می پرسند: آیا من هم باید محتوای انگیزشی تولید کنم؟ یا اینکه تولید محتوای انگیزشی به چه افرادی توصیه می شود؟

لازم به ذکر است که تمامی افراد از فروشندگان یا صاحبان کسب و کار گرفته تا بازیگران، مدیران و حتی رئیس جمهور ها باید بدانند که چطور با مخاطبان هدف خود از طریق متن، ویدیو یا صدا ارتباط برقرار کنند که علاوه بر انگیزه دادن به آن ها بتوانند طرفداران وفادار بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

تولید محتوای انگیزشی به چه افرادی توصیه می شود؟

تولید محتوای انگیزشی به چه کسانی توصیه می شود؟

اگر میزان نرخ تبدیل بازدید کننده به مخاطب در سایت یا کسب و کار شما پایین و یا حتی صفر است.

اگر دیجیتال مارکتر هستید و هیچ درآمدی از محتوای خود کسب نمی کنید.

اگر سخنران، استاد، معلم یا مدرس هستید و هیچ شنونده ی فعالی ندارید.

اگر فروشنده هستید و محصولات تان گوشه ی مغازه خاک خورده و عملاً هیچ فروشی ندارید.

اگر بازاریاب هستید اما حتی یک مشتری هم ندارید که به حرف های شما گوش بدهد.

اگر مدیر یک مجموعه هستید و کارکنان شما به حرف هایتان توجهی نمی کنند.

اگر کوچ یا مشاور هستید اما هیچ مراجعه کننده ای ندارید.

اگر علی رغم استعداد زیاد، دیده نمی شوید.

راه حل جادویی ما برای شما، تولید محتوای انگیزشی است.

تفاوت های طلایی محتوای انگیزشی با محتوای ساده

تفاوت های محتوای ساده و محتوای انگیزشی

محتوا های انگیزشی طرفدار بیشتری دارند.

مخاطب پس از خواندن یا دیدن محتوای انگیزشی حس خوبی پیدا می کند.

قلب محتوا های انگیزشی حس خوب و مثبت است.

محتوا های انگیزشی تاثیر گذار و به یاد ماندنی تر هستند.

از آن جایی که احساسات مخاطب با محتوا های انگیزشی درگیر می شود، احتمال پذیرش مخاطب بیشتر می شود.

سفارش تولید محتوای انگیزشی از کجا و چگونه؟

چگونه تولید محتوای انگیزشی سفارش دهیم

ما در مجموعه ی وب وایت با تکیه بر تجربه و به کارگیری کارکنان متخصص در هر حوزه، آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تمامی حوزه های دیجیتال مارکتینگ به خصوص تولید محتوای انگیزشی هستیم.

سخن پایانی

از آن جایی که تولید محتوای انگیزشی و حرفه ای نیازمند داشتن تخصص کافی در این زمینه است، به شما پیشنهاد می کنیم تولید محتوای انگیزشی خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و با بالا ترین کیفیت محتوای خود را تحویل گرفته و از نتایج بی نظیر آن شگفت زده شوید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و کاربردی با شماره تلفن ۹۱۰۱۰۶۲۰ – ۰۳۱ در ساعات کاری و با شماره همراه ۰۹۱۳۰۰٧٧۹۱۳ در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل فرمایید يا به آدرس info@webwhite.ir ايميل بزنيد تا کارشناسان ما به تمامی سوالات شما پاسخ دهند. همچنین اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد این مقاله دارید، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که تا پایان ما را همراهی کردید.

چند نكته كليدي كه شما در اين مقاله فرا گرفتيد:

محتوای انگیزشی چیست؟

به محتوایی که شامل متن، ویدیو، پادکست و... باشد و مخاطب بعد از دیدن یا خواندن آن با خودش بگوید " من هم می‌توانم " محتوای انگیزشی گفته می شود.

افکار و حرف های منفی تاثیری در بهبود وضعیت بد دارد؟

خیر! افکار منفی و مخرب نه تنها سودی برای شما ندارند و تغییری در اوضاع شما ایجاد نخواهند کرد، بلکه باعث می شوند هر اتفاق بدی که دلتان نمی خواهد رخ بدهد، بیشتر و بیشتر شده و زندگی شما سرشار از اتفاقات بدی باشد که اصلاً دلتان نمی خواهد.

آیا تولید محتوای انگیزشی برای هر کسب و کاری ضروری است؟

بله! تمامی افراد از فروشندگان یا صاحبان کسب و کار گرفته تا بازیگران، مدیران و حتی رئیس جمهور ها باید بدانند که چطور با مخاطبان هدف خود از طریق محتوای انگیزشی ارتباط برقرار کنند که علاوه بر انگیزه دادن به آن ها بتوانند طرفداران وفادار بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

چرا بهتر است محتوای انگیزشی تولید کنیم؟

حس خوب شما به مخاطبان تان انتقال پیدا می کند، محور اصلی محتوا های انگیزشی حس خوب و مثبت است، محتوا های انگیزشی تاثیر گذار و به یاد ماندنی تر هستند، میزان پذیرش مخاطب افزایش پیدا می کند.

چطور بهترین تولید کننده های متن های انگیزشی را پیدا کنیم؟

ما در مجموعه ی وب وایت با تکیه بر سال ها تجربه ی درخشان و به کارگیری کارکنان متخصص در هر حوزه، آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز در تمامی حوزه های دیجیتال مارکتینگ به خصوص تولید محتوای انگیزشی هستیم.

سفارش خدمات تولید محتوای انگیزشی

[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006