طراحی سربرگ اداری

طراحی سربرگ اداری

زمان مطالعه: 4 دقیقه

[کل: 0 میانگین: 0]

یکی از ملزومات اداری در هر شرکتی، ست اداری مناسب و طراحی شده برای همان شرکت است. ست اداری شامل خودکار و خوشنویس، تقویم، سر رسیدفاکتور و طراحی سربرگ اداری می باشد. یکی از با اهمیت ترین ملزومات و عناصر ست های اداری، سر برگ می باشد. سر برگ های اداری همان کاغذهای A4 یا A5 می باشد که برای نوشتن نامه های اداری یا فاکتور و پیش فاکتور استفاده می شود و برای فرستادن به اشخاص حقیقی کاربرد دارد.

سربرگ های اداری باید مختص همان شرکت طراحی شوند. معمولا در طراحی آن از اسم و لوگوی شرکت نیز استفاده می شود. اما یکی از نکات مهم در طراحی این سربرگ ها این است که باید از رنگ سازمانی یا رنگی که در ارتباط با فعالیت شرکت باشد استفاده کرد. همچنین در پایین این سربرگ ها باید آدرس و تلفن و آدرس پستی و ایمیل و لینک شبکه های اجتماعی و سایر راه های ارتباطی با شیوه ای هنرمندانه طراحی و نوشته شود.

اما به راستی آیا وجود سربرگ های اداری در یک شرکت مهم هستند یا بود و نبود آن ها تاثیری ندارد؟

خب در پاسخ باید گفت وجود سربرگ در یک شرکت برای نامه نگاری خیلی با اهمیت است که با ذکر یک مثال متوجه ضرورت آن خواهید شد. برای مثال تصور کنید وقتی از یک شرکت برای شما نامه ای ارسال می گردد و روی یک کاغذ A4 به صورت کاملا ساده و فقط با یک امضا و مهر نوشته شده باشد، چه فکری به ذهن شما خطور می کند؟ آیا پیش خود نمی گویید که اگر شرکت معتبر و خوبی بود دست کم یک لوگو و آدرس و نام شرکت زیر و بالای آن چاپ می شد؟ قطعا همین طور است اگر یک شرکت ادعای برند بودن و بهترین بودن را در ارائه ی خدمات و محصولات دارد، باید به این ریزه کاری ها و نکات توجه کند. داشتن سربرگ به نام و لوگو و آدرس شرکت با طراحی زیبا و منحصربه فرد و همچنین رنگ سازمانی، جزء ضروریات یک شرکت محسوب می شود.

مزایای داشتن سربرگ

طراحي سربرگ در اصفهان

چرا باید از سر برگ اداری استفاده کنیم؟

طراحي سربرگ در اصفهان

سربرگ های اداری هم مانند دیگر ملزومات اداری در یک شرکت و کسب و کار حائز اهمیت هستند. بعضی از استارتاپ ها و کسب و کارهای خیلی ساده مثل یک دفتر ساده ی وکالت و … اهمیت سربرگ را بخوبی درک نکرده اند و آن را جزء ریخت و پاش و هزینه ی اضافی قلمداد می کنند در صورتی که وجود سربرگ اداری می تواند نه تنها هزینه نباشد بلکه سود آور هم باشد. یک سربرگ وقتی گویای نام برند و لوگو باشد و بتواند در یک نگاه نام شرکت و فعالیت آن را در ذهن تداعی کند، می تواند به یک بازاریاب تبدیل شود و سود آور باشد. اتفاقا کسب و کارهای کوچک و استارتاپی که هنوز نام و جایگاه خاصی در بازار برای خود پیدا نکرده اند، بیشتر از هر کسب و کار دیگری به سربرگ اداری نیز دارند.

نکات حائز اهمیت در طراحی سربرگ اداری و رسمی

طراحي سربرگ در اصفهان

برای طراحی یک سربرگ نیازمند متخصص و طراح حرفه ای هستید. این افراد به خوبی می دانند که چه چیزی را در سربرگ ها قرار دهند تا بیشتر به چشم بیاید.

معمولا فونت سربرگ ها باید 10 الی 14 باشد. نوع کاغذ باید A4 یا A5 باشد ولی می توان اندازه های دیگر را هم مدنظر قرار داد . به طور کلی A4 و A5 معمول تر هستند.

جلوه های بصری ایجاد شده در سربرگ ها باید به گونه ای باشند که حواس مخاطب را از متن اصلی دور نکند. معمولا از رنگ های تیره و سازمانی در طراحی آن باید استفاده شود ولی اگر رنگ خاصی مد نظر باشد اشکالی ندارد.

سخن پایانی

اگر واقعا به کسب و کار خود اهمیت می دهید و خواستار مطرح شدن و برند شدن می باشید، از طراحی و تهیه ی ست های اداری غافل نشوید و بدانید که سربرگ ها از با اهمیت ترین ملزومات و ست های اداری می باشند که باید توسط متخصصان حرفه ای طراحی شوند. پیشنهاد ما به شما استفاده از خدمات و متخصصان حرفه ای آژانس دیجیتال مارکتینگ وب وایت می باشد.

همچنین شما همراهان همیشگی و عزیز می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و کاربردی در زمینه طراحی سربرگ اداری با شماره تلفن ۹۱۰۱۰۶۲۰ – ۰۳۱ و یا با شماره همراه ۰۹۱۳۰۰٧٧۹۱۳ تماس حاصل فرمایید یا به نشانی info@webwhite.ir ایمیل بزنید تا کارشناسان ما در اولین فرصت به شما مشاوره ی تخصصی و رایگان ارائه دهند، همچنين می توانيد به صفحه مشاوره رايگان مراجعه كرده و از آن طريق درخواست خود را برای ما ارسال كنيد. همچنین اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد این مقاله دارید و یا نکته ای در مورد طراحی سربرگ اداری می دانید که ما در این مقاله ذکر نکرده ایم، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که تا پایان ما را همراهی کردید.

چند نكته كليدی كه شما در اين مقاله فرا گرفتيد:

سربرگ ها بیشتر از هر گزینه ای برای چه موردی خیلی کاربرد دارد؟

اهمیت داشتن سربرگ برای شرکت ها

تاثیرات سربرگ برای شرکت :

اعتبار بخشیدن به شرکت و کسب و کار با داشتن سربرگ ها وست های اداری

ویژگی های مهم و ضروری یک ست اداری و سربرگ :

ظاهری زیبا و کاربر پسند

فونت و رنگ بندی و سایز بندی سربرگ ها:

فونت سربرگ ها باید 10 الی 14 باشد. نوع کاغذ باید A4 یا A5 باشد.

سفارش طراحی سربرگ اداری

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006