عکاسی از محصولات در اصفهان

زمان مطالعه: 3 دقیقه

[کل: 0 میانگین: 0]

چگونه از محصولات خود عکاسی کنیم؟

یک عکس منحصر به فرد از محصول، به معنای هزاران بازدید کننده و هزاران مشتری برای کسب و کار شما است. عکاسی از محصولات یکی از راهکار های ضروری و با ارزش برای جذب کاربر به یک وب‎ سایت است.

عکاسی انواع مختلفی دارد مانند عکاسی از محصولات که این نوع عکاسی در زمینه ی نمایش دادن کامل و با کیفیت محصولات به کار می رود. افرادی که عکاسی می کنند با استفاده از تجهیزات ویژه و انتخاب درست نور های دقیق تلاش می کنند تا آن جایی که امکان دارد عکسی با کیفیت از محصول ثبت نمایند که در آن عکس، همه ی ویژگی های ظاهری محصول دیده شود.

یک عکاس که می خواهد از محصولات شما عکسی با کیفیت بگیرد، باید اول وجه کاملی از محصولات شما را برداشت نموده و سپس به عکاسی بپردازد. هدف اصلی از عکاسی محصولات در اصفهان، نمایش کامل محصول از جهت های مختلف است.

یک عکس استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های عکس استاندارد

یکی از اساسی ترین ویژگی های عکاسی، عکس برداری از قسمت هایی است که با توجه به نظر مشاور تأیید شده اند. در برخی از موارد عکس گرفتن از قسمت های غیر ضروری اصلاً مجاز نیست و کارفرما از گرفتن چنین تصاویری ناراضی است؛ بنابراین قبل از تصویر برداری های لازم، باید تأییدیه های مورد نیاز را از مشاور فنی و مدیر عامل بگیرید تا مشکلی پیش نیاید.

ویژگی دوم برای عکاسی از محصولات، کیفیت آن است. قبل از تصویر برداری، از مدیر عامل و اعضای تیم بخواهید همه ی ماشین آلات و دستگاه ها را تمیز کنند تا براق باشند؛ در نتیجه تصویر نمای بهتری پیدا می کند و کیفیت اصلی دستگاه ها نمایان می شود.

توصیه می کنیم پیش از عکاسی اصلی، عکس هایی را به عنوان آزمایش از محصولات بگیرید تا ویژگی های تأثیر گذار بر روی کیفیت تصویر را بررسی کنید و اگر لازم بود زمان و دید بهتری را برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده انتخاب کنید، این گونه می توانید شدت و وضعیت کنتراست مکان و نور پردازی را تنظیم کنید.

چند نکته طلایی درباره عکاسی

از زاویه های عجیب عکس بگیرید!

در اکثر مواقع عکاسان دوربین را دقیقاً رو به روی چشم قرار می‌ دهند؛ یعنی دقیقاً همان زاویه ‌ای که در حالت عادی دیده می شود. در برخی اوقات عکاسی از زاویه های عجیب و غیر معمول می‌ تواند جذابیت خاصی به تصویر شما بدهد، اما باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا ممکن است ویژگی‌ های یک محصول را تحریف کنید.لازم به ذکر است در برخی مواقع میزان مشخصی از تحریف در محصولات، دقیقاً همان عکسی است که شما می ‌خواهید و یک نتیجه خلاق و منحصر به فرد به شما می‌ دهد.

دوربین گوشی خود را بدون ترس در دست بگیرید!

بهتر است دوربینی با مشخصات ۵۰ مگا پیکسل با یک لنز پیچی ۱۰۰ میلی متری داشته باشید. ولی زیاد مهم و ضروری نیست زیرا برای بسیاری از محصولات، عکاسی با استفاده از دوربین یک گوشی هوشمند نیز قابل پذیرش است. برخی از گوشی ‎های هوشمند، دوربین‎ هایی با لنز های کمتر از ۴ مگا پیکسل دارند؛ در نتیجه ثبت عناصر بصری مهم محصولات، سخت است و نتیجه آن گونه که شما می خواهید از آب در نمی آید اما گوشی‎ های هوشمند جدیدتر مانند گوگل Pixel 2، آیفون X و گلکسی s۹ سامسونگ، دوربین‎ هایی با تنظیمات گسترده مانند تنظیمات دمای رنگ و ... دارند که با آن ها می توان تصاویر خود را برای شرایط مختلف نورپردازی بهینه کرد.

نورپردازی خوب در تصاویر

هرگز اهمیت و ضرورت کیفیت نور را در عکاسی از محصولات دست کم نگیرید، چون می‎تواند کیفیت تصاویر محصول شما را بهتر یا حتی بدتر کند. همان طور که می دانید مشتریان یک کالا، بهترین ظاهر از یک محصول را می پسندند یعنی عکسی که همه ویژگی های یک محصول را نشان دهد. نوردهی مناسب و دقیق به شما کمک می ‎کند تا ویژگی‎ های مهم یک عکس را که روی تصمیم‎ گیری مشتری تأثیر می‎گذارد، به نمایش بگذارید و محصول را به بهترین شکل نشان دهید. هر محصول شرایط مختلفی دارد و ممکن است مجبور به تغییر شرایط نورپردازی شوید، برخی تجهیزات نورپردازی که برای بعضی از تصاویر جواب می دهند، ممکن است ظاهر سایر تصاویر را بدتر جلوه دهند.

این مقاله در حال بروز رسانی است.

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09130077913