مشاوره دیجیتال مارکتینگ

از شما عزیزان متشکریم که تیم حرفه ای وب وایت را برای رسیدن به اوج قله موفقیت در کسب و کار انتخاب کرده اید. اگر به فکر افزایش فروش در کسب و کار خود می باشید، مطالعه این صفحه به شما پیشنهاد می شود. مشاوره دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیت هایی گفته می شود که در طی آن محصول یا خدمات شما با تکنیک و روش های خاص به مخاطبان شما در اینترنت معرفی شده و در پایان به فروش و ارائه می رسند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما دوستان کمک می کند تا بتوانید در جهت دیجیتال برندینگ و یا همان بازاریابی دیجیتال تصمیمات و فعالیت های بهتر و مناسبی را در نظر بگیرید و بهترین نتیجه را با مقرون به صرفه ترین فعالیت ها دریافت کنید.در بیشتر مواقع فعالیت های دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می تواند تبلیغات فیزیکی هماهنگ شود اما راه و نوع و محتوای آن باید برای فضای وب و با هدف وب برندینگ یا همان برندینگ دیجیتال و مخاطبان و مشتریان آن مناسب باشد. قبل از هر چیز، شما به یک پلن مارکتینگ یا “دیجیتال مارکتینگ پلن” که همان برنامه بازاریابی دیجیتال است نیاز دارید. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما در خصوص این موضوع اطلاعات لازم را ارائه می کند. Digital Marketing Plan به شما این امکان را می دهد تا برنامه های خود را در راستای اهداف خود بچینید به طوری که برنامه هر روز و هفته و ماه و سال خود را به طور کامل داشته باشید و اطلاعات آن را برنامه ریزی کنید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ با تیم حرفه ای وب وایت

در عصر حاضر ما انسان ها در دنیایی زندگی می کنیم که روزانه میلیون ها انسان به کار و تجارت مشغول هستند. میلیون ها انسان با تفکر متفاوت، نیاز ها و خواسته های بی شمار جذب تبلیغات هدفمند و افزایش فروش می شوند. بازاریابی اینترنتی ( DIGITAL MARKETING ) به تبلیغات محصول و یا خدمات که در بستر اینترنت با استفاده از کلیه ابزار ها و رسانه های دیجیتال موجود در فضای مجازی گفته می شود. با استفاده از دیجیتال مارکتینگ که بر مبنای متد و شیوه های علمی روز است می توان به جایگاه بهتر، توسعه کسب و کار و حضور پر رنگ تر در بازار نسبت به رقبا رسید. همچنین با این عمل به سهم ذهن بالاتری از مخاطبان و تقویت برند مربوطه با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملاً تاثیرگذار دست پیدا می کنید. شما در قدم اول باید راهکاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت داشته باشید، برای عبور از این مرحله و رسیدن به جایگاه های بهتر باید از خدمات مشاوره کسب و کار استفاده کنید.

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ

  • تسلط و تمرکز کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ
  • انتخاب درست استراتژی
  • همکاری با مدیر
  • شناخت کلی از بازار هدف
  • دسته بندی بازار هدف مربوطه

اثرات و فواید مشاوره دیجیتال مارکتینگ

  • برنامه ریزی صحیح با هدف اجرای بازاریابی در فضای مجازی
  • برنامه ریزی صحیح هزینه
  • تعیین مدت زمان فرایند انجام دیجیتال مارکتینگ

برخی از خدمات مشاوره ای در دیجیتال مارکتینگ وب وایت :

  • بازاریابی با استفاده از موتور های جستجو یا همان سئو Search Engine Marketing
  • استفاده از شبک های اجتماعی برای بازاریابی ( ( Social Network Marketing
  • بازاریابی محتوایی content Marketing
  • تبلیغات بنری
  • بازاریابی ایمیلی Email Marketing
طراحي هويت بصري

چه کسانی به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارند؟

بدون شک تمام کسب و کارهایی که قصد دارند فعالیت خود را در اینترنت آغاز کنند نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند. اما شاید این سوال را از خود بپرسید که من از کجا بدانم چه زمانی باید این کار را انجام دهم؟ در پاسخ به سوال شما باید بگوئیم که به طور کلی شرکت هایی که قصد انجام یکی از اعمال و موارد زیر را دارند این راهکار برای آنان مناسب می باشد و می توانند از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند:

  • علاقمند به افزایش تعداد مشتریان دارند.
  • مشخص کردن اهداف جدید برای فعالیت در فضای مجازی
  • تعیین استراتژی برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت.
  • بهبود ارتباط با مشتریان
  • آگاهی از زمان و شرایط رقابت و فعالیت رقبای شما

برای کسب موفقیت در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به چه چیز هایی نیاز است؟

همانند هر کار دیگری برای موفقیت، در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز شما باید به عنوان مشاور برخی فاکتورها را در نظر داشته باشید و سپس برنامه ریزی های لازم را انجام دهید. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید از مهم و حیاتی بودن ابزار اینترنت در موفقیت کسب و کار و برند شما اطلاع داشته باشد. برای مثال باید این نکته را بدانید که هر شبکه ی اجتماعی به چه اندازه ای در کسب و کار شما تاثیر گذار است. البته از هر شرکتی نمی توان انتظار داشت که بازدید و فروش سایت شما را افزایش دهند. بنابراین مهمترین ویژگی که شما برای موفقیت در مشاور دیجیتال مارکتینگ باید رعایت کنید این است که بررسی و آنالیز های مناسب و لازم را به صورت هدفمند و مداوم انجام دهید تا از آخرین تغییرات که در زمینه حوزه رقابتی و دیجیتال مارکتینگ شما خلق می شود، آگاه و مطلع شوید. بنابراین شما با استفاده از آن می توانید استراتژی های خود را در صورت نیاز تغییر دهید. علاوه بر این، شما برای رسیدن به اهداف خود باید برنامه دقیق داشته باشید. همچنین باید اهداف خاصی را برای مشتری تعیین کنید و این عمل به این معناست است که مشتریان شما بسیار علاقه مند هستند که تنها نتیجه را مشاهده کنند و علاقه ای به آگاهی از روند طی شده ندارند.

برندهای لاکچری در شبکه های اجتماعی

برندهای لاکچری و معروف نه تنها به قطار شبکه های اجتماعی متصل شده اند بلکه نقش یک پیشگام در راه را ایفا می کنند و البته این برندها از ابزارهایی مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی، برای بازاریابان فرصت های شگفت انگیزی برای دستیابی به مصرف کنندگان در جوامع اجتماعی شان پیاده سازی می کنند و روابط شخصی بیشتری را با آن ها رقم می زنند. لازم به ذکر است که شبکه های اجتماعی فرایند ساخت محتوای برند، منتشر و مصرف کردن آن را تغییر داده اند و همچنین قدرت تغییر و تحول تصویر برند را از بازاریابان به ارتباطات آنلاین مصرف کنندگان و محتوای مربوطا منتقل کرده اند. جالب است بدانید که شبکه های اجتماعی نقشی کلیدی را در موفقیت برند ایفا می کنند. برای مثال لویی ویتون ویدئوهایی از اجرای کت واک اش را روی پیج فیس بوک خود پست می کند و به همه طرفداران و دنبال کنندگان فرصتی برای لذت بردن از این شو بدست می آورند.

بنابراین تحقیقات نشان داده است که تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی از سوی برندهای لاکچری تاثیر بسزایی بر واکنش مشتریان داشته است و می تواند از طریق ابزار هایی مانند بازاریابی دهان به دهان که به شکل توجه در چنین فضاهایی پدید می آید، بر نگرش مثبت یا منفی آن ها نسبت به برند اثر بگذارد و تبدیل به یک مزیت رقابتی یا بر عکس تخریب برند شود. توسعه شبکه های اجتماعی فرصتی کاملا نوین و جدید را برای شرکت ها و برندها، با تحت فشار گذاشتن آن ها برای جستجوی راه هایی تعاملی جدید برای دستیابی به مشتری بیشتر و مشغول کردن آن ها، بوجود آورده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی سود و منفعت و فرصت های جدیدی را برای مدیریت برند فراهم می کنند. برای مثال یکی از چالش های مهم، البته برخلاف بهره علمی در حال پیشرفت، سختی و دشواری سنجش تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر معیارهای موفقیت کلیدی برند می باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی چه شیوه هایی در دیجیتال مارکتینگ جواب می دهد؟

سازمان ها و شرکت های پیشرو در سه زمینه سرمایه گذاری می کنند که در حقیقت مدل بازاریابی را متحول کرده است:

  1. دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات آماری در لحظه، برای استفاده در کمپین ها
  2. توانایی در ایجاد روابط طولانی مدت و چند کاناله با مصرف کنندگان
  3. انعطاف پذیری برای پیاده سازی مفاهیم متعدد و جمع آوری بازخورد آنی از مشتریان

بخش تبلیغات فیسبوک و BCG با شرکت های معروف در گستره ی وسیع و زمینه های عظیمی از صنایع گوناگون وارد شراکت شده اند تا تکنیک بازاریابی آنلاین پیشرفته را به عنوان یک چالش کسب و کار پیاده سازی و سپس اجرا کنند. شرکت دیجیتال مارکتینگ وب وایت در این زمینه نمونه هایی از شرکت هایی را که افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال را آغاز کرده اند، را برای شما به اشتراک می گذارد و تغییراتی را که شرکت ها باید برای کسب ارزش فوق العاده ی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند، معرفی می کند، بنابراین با ما همراه باشید:

انواع مشاوره بازاریابی

  • مشاور مارکتینگ تبلیغات چاپی یا تلویزیونی Press & Media
  • مشاور مارکتینگ روابط عمومی PR – marketing Consultant ( Public Relations )
  • مشاور بازاریابی چریکی Guerilla Marketing Consultant
  • مشاور مارکتینگ خیابانی و میدانی
  • مشاور بازاریابی مستقیم Direct Marketing Consultant
  • مشاور بازاریابی خرید و بسته بندی Packaging and Buying Behavior
  • مشاور بازاریابی از طریق افزایش رضایت و تجربه خوب مشتری Customer Satisfaction
  • مشاور مارکتینگ آنلاین Online Marketing Consultant
  • مشاور مارکتینگ بین المللی International Marketing Consultant
  • مشاور مارکتینگ جهانی Global Marketing Consultant
  • مشاور دیجیتال مارکتینگ Digital Marketing Consultant
  • مشاور مارکتینگ علمی Scientific Marketing Consultant
  • مشاور مارکتینگ محتوایی – نوشتن محتوی تبلیغاتی Content Marketing Consultant

تیم دیجیتال مارکتینگ وب وایت در تمام این سال ها توانسته است با مشتری های خود ارتباط مداومی در نهایت صداقت و دلسوزی داشته باشد، قطعاً شما نیز بعد از شروع همکاری متوجه خواهید شد که این یک شعار نیست. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاهده سوابق ما کافیست به سایت وب وایت مراجعه کنید و با تیم قدرتمند ما آشنا شوید

آژانس دیجیتال ماركتينگ وب وایت

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره به صورت کاملاً رایگان و حرفه ای در این حوزه برای کسب و کار تان با شماره تماس  09304852006 و یا 03191010620 حاصل فرمایید و یا به نشانی info@webwhite.ir ایمیل بزنید تا در کمترین زمان حداکثر 24 ساعت کارشناسان ما به شما مشاوره دهند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

مشاوره ديجيتال ماركتينگ2