طراحی بروشور و کاتالوگ

اهمیت تبلیغات و بازاریابی برای همه ی صاحبان شغل هویدا است. به طور مرتب، صاحبان شغل همواره در تلاش هستند تا با انجام طرح ها و برنامه هایی یک راه بسیار مناسب برای تبلیغات را پیدا کند. به دلیل داشتن اهمیت بالای تبلیغات دلیل شده است که صاحبان مشاغل هزینه های بسیار بالایی را متحمل می شوند .

تبلیغات راه های بسیار زیادی دارد که بنا به نیاز هر شغل، مدیر مجموعه می تواند یکی از راه های موثر را انتخاب کند و برای کسب و کار خود طراحی های لازم را انجام دهد. ماهیت تبلیغات در این است که کارفرما با مردم ارتباط مستقیم داشته باشد که این ارتباط منجر به ترغیب مشتری برای خرید از محصولات شما یا استفاده از خدمات شما شود.

در این بین بروشور و کاتالوگ جز راه هایی هستند که یک کارفرما می تواند به وسیله آن با مشتریان خود ارتباط مستقیم برقرار کند. این ارتباط بسیار مهم و پر اهمیت است که می تواند تاثیر های بسیار زیادی داشته باشد چرا که در کاتالوگ یا بروشور می توان مشتریان را از هر آنچه که ارائه می دهید آگاه کنید. اگر شما به دنبال این هستید که یکی از بهترین راه های تبلیغات را برای کسب و کار خود استفاده کنید، لازم است که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید چرا که نکاتی را خواهیم گفت که به شما کمک های بسیار زیادی خواهند کرد.

طراحي كارت ويزيت در اصفهان

تفاوت بروشور و کاتالوگ

بروشور و کاتالوگ دو تا از کارهایی است که کاربردی شبیه به یکدیگر دارند اما در عین حال تفاوت هایی نیز با یک دیگر دارند اگر شما بتوانید به خوبی از این دو راه تبلیغاتی بهترین استفاده را داشته باشید می توانید به راحتی با مشتریان و مخاطبین خود ارتباط برقرار کنید. این ارتباط اگر طبق یک اصول و قوانینی باشد می تواند به راحتی در ترغیب کردن مشتریان نقش بسیار موثری داشته باشد. بروشور در واقع یک برگه یا یک سند است که در آن تبلیغات و معرفی کوتاه از محصولات درج شده است، اما کاتالوگ در واقع یک دفترچه است که در  که محصولات به صورت لیست بندی معرفی شده و توضیحاتی درباره آن داده شده است بروشور و کاتالوگ بسیار شبیه به یک دیگر هستند و به طور کلی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند، اما یک سری ویژگی ها که بیشتر طرز استفاده آن است. به طور کلی بروشور در یک یا دو برگه خلاصه می شود که در آن محصولات معرفی می شود. بروشور بسیار شیک تر و طراحی نسبتا بهتری نسبت به کاتالوگ دارد.

عمده ترین تفاوت بروشور و کاتالوگ در نوع استفاده آن است. یکی از راه های ارتباطی صاحب شغل با مشتریان، متن است که این کار به خوبی توسط بروشور و کاتالوگ قابل انجام است. چرا که متن به خوبی می تواند معرفی کننده محصولات و نوع خدمات شما باشد. امروزه مردم به دلیل داشتن مشغله های کاری و همچنین داشتن مشکلات بسیار زیاد در زندگی روزمره، دیگر وقتی برای خواندن متن های طولانی ندارند، از این رو متن هایی تاثیر گذار هستند که بتوانند در کمترین مدت مشتریان را ترغیب به خرید کنند. در این شرایط بروشور می تواند نقش بسیار موثری را ایفا کند. بروشور در یک یا دو صفحه خلاصه می شود و با نوشتن متن های کوتاه و تصاویری بسیار تاثیرگذار می توانند به خوبی نظر مشتریان را جلب کند و آن ها را ترغیب به خرید کنند. بروشور بیشترین کاربرد آن تبلیغ در بین عموم مردم است به دلیل این که راحت تر خوانده می شود کوتاه تر است و دارای طرح های بسیار عامه پسند است و می تواند به خوبی در نزد مردم مورد قبول باشد، تفاوت عمده بروشور و کاتالوگ درست در این کاربرد است.کاتالوگ عبارت است از یک کتابچه یا دفترچه که تعدا صفحات نسبتا زیادی دارد. در این دفترچه محصولات و نوع خدمات به خوبی معرفی شده اند و توضیحات بسیار کاملی درباره محصولات و ویژگی های آن ها بیان شده است. کاتالوگ گزینه مناسبی برای تبلیغ در بین عموم مردم نیست چرا که دارای صفحات زیاد و متن های طولانی است که عموم مردم مایل به خواند چنین متن هایی نیستند و قدرت جذب بسیار کمتری نسبت به بروشور دارد. کاتالوگ برای ارتباط برقرار کردن یک شرکت با یک شرکت برای شروع همکاری کاربرد ویژه ای دارد. زمانی که یک شرکت یا فروشگاه قصد دارند با یک دیگر همکاری داشته باشند، با استفاده از کاتالوگ می توانند از محصولات نوع خدمات یکدیگر آشنا شوند چرا که در کاتالوگ به خوبی تمامی محصولات را همراه با عکس با کیفیت معرفی کرده است. معمولا شرکت ها یا فروشگاه های بزرگ به بازاریاب ها یک کاتالوگ و یک بروشور می دهند. بازاریاب ها زمانی که قصد دارند برای جذب فروشگاه های کوچک اقدام کنند از بروشور استفاده می کنند و زمانی که قصد داشته باشند با شرکت های بزرگ و فروشگاه های بزرگ پیشنهاد همکاری دهند از کاتالوگ استفاده می کنند. بازار کسب و کار تقریبا به دو قسمت تبدیل می شود، یکی از بخش ها جذب مشتریانی از عموم مردم و فروشگاه ها است. این کار باید توسط بروشور انجام شود چرا که بروشور در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مشتری را از هر آنچه که شما ارائه می دهید آشنا کند، با این کار می توانید طرف مقابلتان را ترغیب به خرید کنید. بخش دیگر جذب مشتری و فروش بالا برای یک شرکت، ترغیب شرکت های بزرگ و فروشگاه های بسیار بزرگ است که این کار باید توسط کاتالوگ انجام شود، زمانی شما با یک مدیر وارد مذاکره می شوید، مدیر خواهان این است که شما یک رزومه بسیار قوی و یک معرفی بسیار کامل از محصولات و شرکت خود داشته باشید. اگر شما این کار را با بروشور انجام دهید در این کار موفق نخواهید شد، چرا که بروشور یک خلاصه ای از خدمات شما را معرفی می کند که این کار نمی تواند یک مدیر را ترغیب کند. بهترین راه استفاده از کاتالوگ است چرا که کاتالوگ محصولات را به طور کامل معرفی می کند و مدیر می تواند با خواندن کاتالوگ به خوبی به هر آنچه که ارائه می دهید آشنا شود. در عین حال کاتالوگ و بروشور هر دو کار یکسانی را انجام می دهند و هر دو به دنبال این هستند تا بتوانند یک بازار مناسب فروش را پیدا کنند و به وسیله کاتالوگ و بروشور بتوان به فروش بالا و درآمد بسیار مناسب رسید. تفاوت این دو فقط در مقصدی است که قرار است در آنجا بازار فروشی را جذب کنند. اگر قصد دارید یک راه ارتباط با مشتری را درست کنید تا خدمات خود را معرفی کنید بهترین تهیه و طراحی کاتالوگ و بروشور است. شما می توانید برای این که یک کاتالوگ یا بروشور مناسب را طراحی کنید از تیم وب وایت کمک بگیرید چرا که تیم وب وایت می تواند بهترین کاتالوگ یا بروشور را برای شما معرفی کند.

اهمیت طراحی کاتالوگ و بروشور

صاحبان مشاغل که تجربه بسیار بالایی در بازار کسب و کار دارند به خوبی می دانند که طراحی کاتالوگ و بروشور اهمیت بسیار بالایی دارند چرا که این دو برای جلب مشتری توجه تاثیر بسیار زیادی دارند و هرچه طراحی این دو راه تبلیغاتی بهتری و زیبا تر باشد می توانند راحت تر نظر مشتریان را جلب کنند و در مدت زمانی بسیار کوتاه به هدف مورد نظر برسند. یک شغل زمانی که کسب و کاری را آغاز می کنند باید بتوانند از طریق کی را مناسب شغل خود را در بازار معرفی کنند با معرفی شغل خود می توانید افراد را به فروشگاه خود دعوت کنید. با دعوت مشتریان شما می توانید خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید. و از این طریق می توانید مشتریانی را برای خود جذب کنید و به یک میزان فروش مشخص و میزان درآمد مشخص در ماه برسید. اگر به دنبال این هستید که چنین کاری را انجام دهید و به موفقیت های زیادی در شغل خود برسید حتما باید از کاتالوگ و بروشور استفاده کنید. بروشور و کاتالوگ به خوبی می توانند به مردم اطلاع دهند که شما چه نوع محصول و خدماتی را ارائه می دهید و در چه محلی قرار دارید. با طراحی مناسب و رعایت یکسری اصول مانند قرار دادن عکس با کیفیت و تاثیر گذار و نوشتن متن های کوتاه و تاثیر گذار در کاتالوگ و بروشور می توانید به خوبی عموم مردم و به ویژه مخاطبین خود را آگاه کنید، پس از آگاه سازی مخاطبین شما به سمت فروشگاه شما روانه می شود و به همین طریق شما می توانید مشتریانی را جذب کنید.

طراحی کاتالوگ و بروشور

طراحی کاتالوگ باید بر اساس یک سری قوانین و یک سری اصول باشد که تاثیر گذاری مناسب را داشته باشد.

ویژگی های یک کاتالوگ و بروشور عبارت است از؛

  1. فهرست محصولات
  2. متن مناسب برای معرفی محصولات
  3. تصاویر باکیفیت و تاثیر گذار
  4. داشتن جلدی زیبا و جذاب
  5. استفاده از از تمامی جملات و کلمات تاثیر گذار
  6. معرفی کامل محصولات و خدمات
  7. آسان بودن متن و قابل درک برای عموم مردم

ویژگی های ذکر شده نشان دهنده این است که یک کاتالوگ و بروشور باید چه ویژگی هایی داشته باشند با داشتن این ویژگی ها به وسیله کاتالوگ و بروشور به می توان افراد زیادی را ترغیب کرد. در کاتالوگ و بروشور باید سعی کنید که محصولات را نام ببرید و آن ها را به طور کامل معرفی کنید با معرفی کردن آن ها به صورت کاملا واضح مشتری را از هرآنچه که ارائه می دهید آشنا می کنید.

طراحی بروشور و کاتالوگ در اصفهان

اصفهان دارای یک بازار پر رونق با رقابتی بسیار حساس است. تمامی شرکت ها و فروشگاه های موجود در اصفهان در تلاش هستند که به بهترین شکل ممکن کار تبلیغات خود را پیش ببرند. یکی از کارهایی که انجام می دهند طراحی کاتالوگ و بروشور است که تاثیر گذاری آن برای همه آشنا است. اگر شما قصد دارید در این شهر فعالیت های تجاری انجام دهید باید در تلاش باشید بهترین کاتالوگ ها و بروشورها را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید. طراحی شما باید منحصر به فرد باشد و وجه تمایزی برای شما با رقیبانتان باشد. اگر به دنبال این هستید که یک طراحی ویژه برای کاتالوگ یا بروشور خود داشته باشید باید به یک تیم مجرب و حرفه ای اعتماد کنید. خوشبختانه گروه وب وایت که یک تیم کامل و حرفه ای است در شهر اصفهان وجود دارد و شما می توانید برای طراحی کاتالوگ یا بروشور خود به وب وایت اعتماد کنید تا شما را به بهترین هدف ها برسانند. این تیم دارای کادری مجرب و مدیریتی بسیار قوی است که آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر از تیم وب وایت به سایت وب وایت مراجعه کنید.

آژانس دیجیتال ماركتينگ وب وایت

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره به صورت کاملاً رایگان و حرفه ای در این حوزه برای کسب و کار تان با شماره تماس  09304852006 و یا 03191010620 حاصل فرمایید و یا به نشانی info@webwhite.ir ایمیل بزنید تا در کمترین زمان حداکثر 24 ساعت کارشناسان ما به شما مشاوره دهند.

مشاوره ديجيتال ماركتينگ2

فرم درخواست مشاوره رایگان