مدرس

حسين محمدي

مدت زمان

حدود 19 دقيقه

لينك دانلود

روي آيكن كليك كنيد.

مدرس

حسين محمدي

مدت زمان

حدود 19 دقيقه

لينك دانلود

روي آيكن كليك كنيد.

دوره آموزش اينستاگرام

سرنخ گذاری برای مشتریان
طراحی پیشنهاد با رنگ رهبری تفکر
نوشتن بیو اینستاگرام-بصورت حرفه ای
قبیله سازی در اینستاگرام
توليد محتوا در كمتر از 5 دقيقه
تکنیک های فروش با طعم خلق ارزش
الگوریتم های اینستاگرام-صفر تا صد
صادرات و واردات در اینستاگرام با تفکر ساده
آنالیز بازار با رویکرد دیجیتال
رهبری فکر با طعم تحلیل
پرسونا مخاطب چست؟-فروش به مخاطب هدف
آموزش اینسایت اینستاگرام
قانون اتصال را درک کنیم- اقیانوس خواهیم شد
تلقین در فروش
آنالیز کسب و کار اینترنتی
افزایش فروش سایت و تبلیغ نویسی
آموزش فروش - قسمت اول
آموزش فروش - قسمت دوم
بازاریابی ویروسی چیست؟
برند چیست؟- قسمت اول
ساختن برند قدرتمند- قسمت دوم
خلاقیت در مارکتینگ
مهارت حل مسئله-مخصوص دیجیتال مارکتر - قسمت اول
مهارت حل مسئله- مخصوص دیجیتال مارکتر-قسمت دوم

آموزش طراحی سایت با وردپرس

موسس سایت وب وایت، برگزار کننده ی دوره های دیجیتال مارکتینگ، آموزش اينستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ، سئو، طراحی وب و همچنین افتخار داشتن همکاری با بسیاری از کسب و کار ها را در این حوزه کسب کرده است.

در این دوره می خواهیم تجربیاتی را در رابطه با اینستاگرام مارکتینگ در اختیار شما قرار می دهیم.

در ابتدا با دو نکته مهم روبه رو هستیم!

بهترین بستر برای یادگیری اینستاگرام مارکتینگ کلاس های آموزشی نیست و در واقع خود برنامه ی اینستاگرام است.

تمام تکنیک ها و ایده های اینستاگرام تنها نشان دهنده ی یک نکته هستند: حضور دائمی همراه با هدف.

حضور چیست؟

برای مثال اگر شما فروشنده تردمیل هستید به نظر خودتان مخاطب های شما در چه مکان هایی هستند؟ بسیاری از افراد فروشنده ی تردمیل هستند ولی تبلیغات خود را در سطح شهر منتشر می کنند! اما این تبلیغات بی فایده هستند و این کار کاملاً اشتباه است.

چرا؟ زیرا در چنین مکان هایی مخاطب های شما حضور ندارند و این کار فقط باعث از بین رفتن سرمایه ی شما می شود.

 اما با استفاده از هوشمندانه تبلیغ کردن: یعنی در مکان هایی تبلیغات خود را منتشر کنید که مخاطبین شما حضور داشته باشند و حتی بتوانید مخاطب تولید کنید.

نکته اصلی این است:

مکان هایی که مخاطبین شما حضور دارند شما نیز حضور داشته باشید.

اگر شما حضور نداشته باشید دیگران از آن فضا استفاده می کنند.

قیف فروش چیست؟

قیف فروش یک اصل اساسی است.

در ابتدا ما باید تعدادی سر نخ برای مشتریان خود در تمام مکان ها قرار دهیم. ما در قیف فروش مخاطب ها را جذب می کنیم و با دادن اطلاعات و جلب کردن اعتماد مخاطب آن ها را حفظ می کنیم. نکته اصلی این است که ما باید همیشه دنبال ایجاد سرنخ در دنیای آنلاین همچنین اینستاگرام باشیم. ضعفی که در بسیاری از فروشنده ها وجود دارد این است که آن ها منتظرند که مشتری ها به آن ها مراجعه کنند در صورتی که دوران فروش عنکبوتی به پایان رسیده است و حالا زمان فروش شیر است؛ شیر برای شکار خود اقدام می کند.

فروش عنکبوتی چیست؟ تعدادی تار را می بافد و منتظر می ماند تا یک زمانی حشره ای گرفتار شود.

به این معنا است که تعدای مخاطب برای مثال با هشتگ موفقیت جذب می کنیم و در واقع عمل بذر پاشیدن را انجام می دهیم، سپس هر روز با گذاشتن استوری و یا پست که دارای هدف باشد توجه مخاطب را به دست آورید و شما برای این کار زمان کمی را در اختیار دارید.

یکی از مواردی که باعث جذب فالوور می شود برند سازی است.

بعد از جذب فالوور چگونه باید از آنها به صورت بهینه استفاده کنیم؟

با استفاده از فالوور کردن رقبای خود، اینستاگرام پیج شما را به مخاطب های آن فرد نشان می دهد.

به هیچ عنوان در فضای مجازی موارد فروش و ارائه اطلاعات بیشتر را با مخاطب خود در میان نگذارید و این مراحل را برای مثال با گذاشتن یک قرار ملاقات برای مخاطب شرح دهید.

برند سازی!

بسیاری از افراد مشهور که در اینستاگرام محبوبیت بالایی دارند با استفاده از این تکنیک توانسته اند به چنین محبوبیتی برسند.

تعدادی پیج در فضای اینستاگرام ایجاد کنید.

شروع به تولید محتوا کنید و آنها را در پیج ها قرار دهید.

توجه داشته باشید که پیج و محتوا های شما هدف مند باشند.

با تبادل و ایجاد ارتباط با افراد پیج و کسب و کار خود را تبلیغ کنید.

باز آفرینی

یکی از تکنیک های موثر است که شما باید در آن محتوای متنی را به صورت تصویری نمایش دهید.

نکاتی كه در رابطه با فروش باید بدانید :

نکته اصلی که شما باید به آن دقت کنید این است که مهم ترین موضوع برای مشتری فواید خدمات و یا محصول شما برای آن است و نه قیمت.

برای مشتری توضیح دهید که این محصول یا خدمات چه فوایدی برای آن دارد.

به مشتری قدرت انتخاب بدهید، برای مثال با ارائه دادن سه نوع قیمت به او اجازه بدهید که خودش از بین سه پیشنهاد یکی را انتخاب کند.

بیش از سه دسته قیمت گذاری نداشته باشید زیرا با این کار مشتری دچار سردرگمی می شود و از شما خرید نمی کند.

قیمت گذاری باید به صورت نزولی باشد یعنی از بیشترین به کم ترین مقدار حرکت کند.

موارد مهم در اعتماد سازی!

  • گفتن جزئیات
  • نشان دادن نظرات مشتریان
  • انتقال حس خوب به مشتری
  • مشاوره دادن

امروزه برای این که بتوانیم محصولات خود را از طریق دنیای اینستاگرام به فروش برسانیم و به مشتریان متفاوت عرضه کنیم باید نکاتی مهمی را رعایت کنیم؛ مانند این که مخاطب را باید به یقین برسانیم که از تهیه کردن کالاهای ما به سود کلانی دست پیدا خواهد کرد.

چه طور نظر و اعتماد مشتری را جلب کنیم؟

تصور کنید که شما صاحب فروشگاه لپ تاپ هستید و مشتری که به شما مراجعه کرده است از سرعت کم اینترنت لپ تاپ خود رنج می برد؛ در این موقعیت شما فقط باید از سرعت اینترنت لپ تاپ های خود صحبت کنید و اشاره کنید که با این کالا صرفه جویی قابل توجهی خواهد شد. به هیچ عنوان نباید درباره مسائل تخصصی دنیای تکنولوژی صحبت کنید چرا که در این صورت افراد فروشگاه شما را ترک می کنند.
در دنیای دیجیتال مارکتینگ با مبحث مهم قانون اتصال روبه رو هستیم که شما می توانید موضوعات مربوط به حرفه خود را با موضوعات پرسرچ و پرطرفدار دیگر گره بزنید، تا سبب بهتر دیده شدن شما شود.
به عنوان مثال یکی از کالاهای خود را به یک فیلم پرطرفدار مرتبط کنید تا مخاطبان ترغیب شوند که بر روی پست شما دقت و توجه بیشتری داشته باشند.
در زمانی که شما فقط مشخصات محصولات خود را بیان می کنید افراد به شما هیچ گونه توجهی ندارند اما باید این مشخصات را به مزیت های کالای خودتان متصل کنید.
برای مثال تصور کنید، شما مبلمانی را عرضه می کنید که دارای پارچه نانو می باشد؛ باید بیان کنید که این پارچه سبب شست و شوی آسان می شود و ضد آب نیز هست!
در این صورت قطعا افراد بیشتری تشویق می شوند که این کالا را تهیه کنند. در عرصه اینستاگرام الگوریتمی به نام واکنش کاربر به مطالب شما موجود است.
اگر افراد به محتوای شما علاقه داشته باشند باعث می شود بیشتر پست های شما را لایک کنند، کامنت بگذارند و حتی آن را برای دوستان خود ارسال کنند.
در این شرایط ربات های اینستاگرام شما را وارد دنیای ذره بین می کنند و باعث می شود که افراد بیشتری با پیج شما آشنا شوند و در نتیجه فالورهای شما افزایش چشم گیری پیدا خواهند کرد. لازم به ذکر است که تا به امروز محتواهای تصویری برای افراد مجذوب کننده بوده است، به خصوص اگر به صورت فیلم آپلود شود باعث می شود که افراد یک دقیقه در صفحه شما بمانند و باعث بهبود سئو پیج شما خواهد شد.

تکنیک افزایش فروش محصولات

جذب کردن مخاطب فقط قدم اول است و پس از آن باید برای نگهداری آن ها اقدام کنید تا در آینده به یک مشتری وفادار تبدیل شوند.
برای این که فالورهای خود را به صورت آسان و راحت افزایش دهید چندین راهکار وجود دارد.

برای مثال اگر یک پیش آموزش نویسندگی دارید باید کلیه نویسندگان را فالو کنید و برای آن ها محتوای ارزشمند تولید کنید و بعد از این که به شما و محتوای تان عادت کردند، آن ها را آنفالو کنید.

در گوگل مپ حرفه و شهر مورد نظر خود را سرچ کنید تا بدانید چه افرادی به خدمات شما نیاز دارند و از طریق اطلاعات تماس با آن ها ارتباط برقرار کنید.

کسب و کارهای مرتبط خود را در سایت های شیپور و دیوار پیدا کنید و با این روش با آن ها همکاری خود را آغاز کنید.

چگونه می توانیم بازار های خارجی را تصاحب کنیم؟

فروش محصولات همیشه به صورت مستقیم نیست و گاهی نیز افراد می توانند به صورت غیر مستقیم این عمل را انجام دهند؛ مانند این که از مخاطبان خود درخواست می کنند یک چالش با محصولات آن ها تولید کنند و این کار باعث می شود که محصول شما به خوبی دیده شود. برای این که در پیج های اینستاگرام یک فروش خوب را تجربه کنید اصلا نیازی نیست که در داخل پیج خودتان محصولات متنوع و متفاوت را عرضه کنید؛ اتفاقا این کار کاملاً نتیجه برعکس دارد و شما باید از تکنیک تمرکز استفاده کنید و فقط یک نوع محصول را برای فروش خود در نظر بگیرید؛ برای مثال اگر در حرفه فروش دستنبند هستید نیازی نیست که پوشاک هم عرضه کنید، بلکه فروش بدلیجات کفایت می کند. برای بهتر دیده شدن باید کسب و کار های خود را تبلیغ کنید البته باید با نحوه درست تبلیغ کردن هم آشنایی داشته باشید تا مبلغ مورد نظر شما هدر نرود.

  • باید به دنبال مشتری های یکسان باشید اگر در خرید و فروش موبایل فعالیت می کنید نباید کسب و کار خود را در تولیدات گز تبلیغ کنید چرا که هیچ سودی ندارد.
  • با کسب و کارهای مشابه خود ارتباط برقرار کنید؛ برای مثال اگر در کار سایه بان های کولر هستید با افرادی که در حرفه نصب کولر هستند همکاری کنید و محصولات یکدیگر را معرفی کنید.
  • افرادی که مشتری ما نیستند اما اگر یک ویژگی یا قطعه به محصول خودمان اضافه کنیم به ما جذب می شوند و از ما کالای خود را تهیه می کنند.

چه طور به اینستاگرام ثابت کنیم که ربات نیستیم؟

در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان خود بهتر است که در داخل دایرکت آن ها ویس بدهید در این صورت اینستاگرام متوجه می شود که شما کاربر واقعی هستید. علاوه بر این، سعی کنید با پیج خودتان فعال باشید و لایک و اکامنت های بسیاری بگذارید و به صورت هدف دار محتوا تولید کنید؛ هدف شما تنها یادگیری و پوشش دادن سلیقه مخاطب خود باشد. برای این که افراد محتوای شما را دوست داشته باشند از رنگ های جذاب و شاد استفاده کنید تا نظر آن ها به پست شما جلب شود.

دلایلی که باعث کاهش فروش می شود!

  • عدم اعتماد
  • پیچیدگی سایت
  • گزینه های بیش از اندازه برای خرید

تبلیغ خوب دارای چه ویژگی هایی است؟

یک تبلیغ خوب:

دارای پیشنهاد ویژه است.

دارای ضمانت نامه است.

دارای توجیه قیمت است.

دارای تیتر خوب است.

دارای تکنیک است.

برخی از تکنیک های تبلیغاتی

  • تکنیک استفاده از توهم برتری
  • تکنیک مقایسه نسبی
  • تکنیک پیشنهاد های یک بار در عمر

نکاتی که باید در اینستاگرام مارکتینگ به آن ها توجه داشته باشید!

زمان ارسال پست

بر اساس تجربه های شخصی من در طی این سال ها، بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام ساعت 11 شب و یا ساعت 7 تا 9 صبح است.

چرا؟ زیرا اکثر افراد چنین زمان های را صرف اینستاگرام می کنند.

مهم ترین مبحث در حوزه ی اینستاگرام مارکتینگ این است که هر روز و یا به طور فاصله زمانی مشخص یک پست را در رأس یک ساعت مشخص قرار دهید و حداقل 90 روز بر روی آن موضوع صبر کنید تا به نتیجه ی دلخواه خود برسید.

اجتناب کردن از قرار دادن پست های طولانی در اینستاگرام

برای فالوو کردن برای مخاطب خود دلیل بیاورید.

 برای مثال اگر کسب و کار شما دارای یک سایت است کد های تخفیف خود را در سایت خود درج نکنید و آن ها را در اینستاگرام خود قرار دهید.

سخن پایانی

این دوره به صورت جامع و کاربردی برای شما عزیزان تدوین و تولید شده است، امیدواریم که با تمرین و پشتکار فراوان به موفقیت روز افزون خود دستیابی پیدا کنید.

 

 

[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006