استراتژی محتوا

ناهید فائزی پرسیده شد3 هفته قبل

سلام. استراتژی محتوایی چه انواعی داره و بر چه اساسی باید انتخاب بشه؟؟

1 پاسخ‌ها
وب وایت عضو سایت پاسخ داده شد3 هفته قبل

دوست خوبم سلام. براساس تحقیقات انجام شده، سازمان ها عمدتاً ساختار محتوای خود را براساس یکی از 4 مدل اصلی محتوایی پیاده سازی می کنند. این که کدام یک از این مدل ها بیشتری کارایی را برای شما دارد به عوامل مختلفی مانند اهداف بیزینسی، منابع تیم شما و یا موارد دیگر بستگی دارد.

محتوای مشارکتی: در این مدل محتوایی که تولید می شود به عنوان یک عامل حمایتی و مشارکت کننده در زمینه بالا بردن اطلاعات مشتریان از خواسته های مخاطبان و بازاریابی محصول محسوب می شود.

محتوای مرکزی: در این مدل محتوا برای شما عامل مرکزی است یعنی استراتژی شما به طور کامل برروی خود محتوا تاکید و تمرکز دارد و با استفاده از ساخت روابط عمیق با مخاطبان هدف از طریق پلتفرم های مختلف شما را به هدف می رساند.

محتوای خدماتی: در این مدل محتوای شما به عنوان یکی از مهمترین کارکردهای شما محسوب می شود. به این منظور که در این مدل محتوا توسط تیم یا افرادی تولید می شود اما یک تیم مستقیم برای انتخاب محتوا بر اساس کارایی آنها وجود خواهد داشت.

محتوای بیزینسی: در این مدل بازاریابی محتوایی به عنوان یک بیزینس رسانه ای کامل دیده می شود که در محدوده بیزینس اصلی فعالیت می کند. در این مدل محتوا خود به تنهایی به عنوان یک محصول در نظر گرفته می شود و به صورت جداگانه بازاریابی می شود.

[کل: 0 میانگین: 0]
این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
پشتيباني سايت در اصفهان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006