دسته بندی دیجیتال مارکتینگ

پرسش و پاسخدسته بندی: دیجیتال مارکتینگدسته بندی دیجیتال مارکتینگ
فریبرز پرسیده شد8 ماه قبل

سلام لطفا راهنمایی می کنین دیجیتال مارکتینگ بطور کلی شامل چه بخش هایی میشه؟؟

1 پاسخ‌ها
وب وایت عضو سایت پاسخ داده شد8 ماه قبل

سلام امیدوارم حالتون عالی باشه. می توان آن را به دو دسته تقسیم کرد:

بازاریابی ورودی

بازاریابی خروجی

بازاریابی ورودی شامل :

کتاب های الکترونیکی، بازاریابی رسانه های اجتماعی، وبینارها و هر آن چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند و در صفحات جست و جو اینترنتی ممکن است سرچ کنند. در بخش بازاریابی ورودی حوزه فعالیت را بیشتر باید بر روی کاربرانی قرار دهیم که نیازمند کسب اطلاعاتی در یک زمینه خاص هستند. کاری که بازاریاب در اینجا انجام می دهد، شروع به پیدا کردن پاسخ هایی می کند که کاربران در صفحات جست و جو به دنبال آن هستند. به این صورت خود کاربران به سمت کسب و کار مورد نظر جذب شده و به موازات این کار تعداد کلیک هایی که بر روی سایت می شود افزایش پیدا می کند.

بازاریابی خروجی :

در این دسته از بازاریابی، کسب و کار دیجیتال مورد نظر از راه های مختلفی با کاربران خود ایجاد ارتباط کرده و پیام هایش را به آن ها می رساند. مثلا در کسب و کارهای سنتی شامل تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، چاپی، آگهی ها، مجلات و … میشود و در دسته مدرن فعالیت های بازاریابی مانند ایمیل مارکتینگ، لینک های مربوط به امکان تماس برای کاربر، قرار دادن تبلیغات در وب سایت.

[کل: 0 میانگین: 0]
این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006