سلام شبتون بخیر. توضیح کوتاهی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در ایران رو براتون آماده کردیم:
اینستاگرام
کاربران این شبکه اجتماعی افراد بین ۱۴ الی ۴۵ سال هستند، که اکثرا اینستاگرام خود را روزانه بیش از سه بار بررسی می کنند .
اکثر افرادی که در این نوع شبکه اجتماعی فعالیت حرفه ای دارند میانگین بین ۱۸ تا ۲۹ سال سن دارند به طور کلی اگر برای شما مقدور باشد که از محصولات و خدمات خود تصویر بگیرید اینستاگرام پیشنهادی بسیار هدفمند می باشد.
فیسبوک
۶۰ در صد مخاطبین فیسبوک حداقل روزانه ۱ بار از فیسبوک استفاده می کنند، در صورت تولید محتوای هوشمندانه و شناسایی صحیح بازار هدف با فیسبوک میتوان موفقیت زیادی کسب کرد .
توییتر
توییتر بهترین ابزار برای روابط عمومی آنلاین می باشد
لینکدین
در لینکدین موقعیتی برای نمایان شدن افراد خبره و متخصص ایجاد می گردد. این پلتفرم به اندازه فیسبوک، اینستاگرام و توییتر اجتماعی نیست .
لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای ارسال پاسخ