شرکت های معتبر دیجیتال مارکتینگ

پرسش و پاسخدسته بندی: دیجیتال مارکتینگشرکت های معتبر دیجیتال مارکتینگ
حسن پرسیده شد8 ماه قبل

سلام میشه بگید برای انتخاب شرکت های خوب و معتبر دیجیتال مارکتینگ به چه آیتم هایی باید توجه کرد؟؟

1 پاسخ‌ها
وب وایت عضو سایت پاسخ داده شد8 ماه قبل

دوست من سلام وقت بخیر. توجه به نکات زیر می تونه به شما در انتخاب شرکت معتبر دیجیتال مارکتینگ کمک کنه:

تخصص: سازمانی که مدعی است می تواند کارهای حرفه ای، پیچیده و پرریسک (همچون سئو که هر گونه اشتباه منجر به جریمه از سوی گوگل یا افت رتبه خواهد شد) انجام بدهد، باید کادری متخصص داشته باشد. اما چگونه می توان فهمید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ کارکنان و کارمندانی متخصص دارد؟ برای فهمیدن این مورد بهتر است از افراد مجربی که تجربه استفاده از خدمات یک آژانس را دارند کمک گرفته و نظرخواهی کنید یا با مطالعه صفحه درباره ما، میزان تخصصی بودن مطالب سایت و همچنین میزان رتبه سئو سایت در گوگل متوجه شوید که یک آژانس دیجیتال مارکتینگ دارای متخصصانی کاربلد است.

تجربه: برای اینکه متوجه شوید که آژانس بازاریابی دیجیتال مورد نظر دارای کادر مجرب و تجربه انجام پروژه است بهتر است که از پورتوفولیو یا بخش مشتریان این شرکت دیدن کنید یا اگر فرصتش فراهم شد، با افرادی که از آژانس مورد نظر خدمات دریافت کرده اند تماس گرفته و نظر آن ها را جویا شوید.

تعهد: تعهد یکی از مهم ترین عامل های به سرانجام رسیدن یک پروژه است. اگر شرکتی تخصص و تجربه داشته باشد، اما نسبت به مشتریان خود بی تعهد باشد، ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نشود. برای اینکه تعهد یک سایت را بسنجید بهتر است نمونه قرارداد شرکت را مطالعه کرده یا از مشتریان قبلی نظرخواهی کنید. هیچ وقت بدون مطالعه دقیق قرارداد یا بدون قرارداد بستن، پروژه ای را آغاز نکنید. داشتن یک قرارداد منصفانه باعث می شود تا هر دو طرف به حق و حقوق خود برسند.

شفافیت: یک سازمان باید با کاربران و مشتریان خود شفاف باشد. گاها پیش می آید که شرکت هایی با وجود اینکه مبلغ انجام پروژه کمتر است، مبالغ بیشتری دریافت می کنند یا اینکه از قبل مطلع هستند که انجام یک پروژه امکان دارد که مبالغ بیشتری از بودجه شما بخواهد، اما این موضوع را به علت اینکه پروژه را دریافت کرده و در ادامه شما را تحت عمل انجام شده قرار بدهند کتمان می کنند و در ادامه و اواسط پروژه از شما هزینه های اضافی مطالبه می کنند و شما هم ناچار می شوید که پرداخت کنید. یک شرکت باید دارای شفافیت باشد و تمامی هزینه های موجود را به صورت منصفانه و حرفه ای اعلام کند.

هزینه: هزینه یکی از تعیین کننده ترین موارد است. بودجه ای که کارفرما تعیین کرده و هزینه ای که پیمانکار (آژانس دیجیتال مارکتینگ) درخواست می کند، تعیین می کند که آیا این همکاری صورت بگیرد یا نه. گاها شرکت ها هزینه هایی گزاف و نامتعارف را برای انجام خدمات کاملا معمولی مانند طراحی سایت فروشگاه اینترنتی درخواست می کنند. شما باید پروژه خود را به آژانس دیجیتالی محول کنید که علاوه بر ارائه خدمات و پشتیبانی مناسب، قیمتی مناسب هم داشته باشد.

پشتیبانی: آخرین موردی که باید در انتخاب یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به عنوان پیمانکار در نظر بگیرید پشتیبانی بعد از پروژه است. یک آژانس خوب باید پس از پایان پروژه هم در کنار شما باشد و شما را در حل کردن مشکلات به وجود آمده کمک نماید.

[کل: 0 میانگین: 0]
این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006