1 پاسخها
سلام دوست عزیزم وقتت بخیر باشه. تبلیغات کلیکی یا به اصطلاح PPC یکی از هدف مندترین روش های تبلیغاتی است. در این روش تنها وقتی هزینه میکنید که کاربران نسبت به تبلیغ شما کنجکاو شده و روی آن کلیک کرده باشند. ممکن است هزاران نفر تبلیغ شما را دیده باشند اما شما پولی بابت دیده شدن نخواهید داد! بزرگترین مزیت تبلیغات کلیکی، امکان هدفگیری دقیق مشتریان است. یعنی شما میتوانید دقیقاً مشخص کنید که تبلیغ شما برای چه کسانی و در چه زمانی نمایش داده شود. این افراد زن باشند یا مرد؟ سن آنها چقدر باشد؟ اهل کدام کشور باشند؟ علایقشان؟ و … خیلی چیزهای دیگر!
لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای ارسال پاسخ
[کل: 0 میانگین: 0]