روانشناسی رنگ طلایی در لوگو

پرسش و پاسخدسته بندی: گرافیک و طراحیروانشناسی رنگ طلایی در لوگو
خلیل صادقی پرسیده شد2 هفته قبل

سلام برای فروشگاهم که برای محصولات کالای خواب هست و رنگ لوگوم رو میخوام طلایی انتخاب کنم. یه سری اطلاعات از این رنگ میخواستم بهم بگید تا بدونم.

1 پاسخ‌ها
وب وایت عضو سایت پاسخ داده شد2 هفته قبل

سلام دوست عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه در اینجا یه سری نکات مربوط به روانشناسی رنگ طلایی رو مرور میکنیم تا با اطمینان و اطلاعات بیشتری این رنگ رو انتخاب کنید.

در مبحث روانشناسی رنگ‌ها عموما رنگ‌های اصلی مورد بررسی قرار می‌گیرند و رنگ‌های ترکیبی را براساس دو رنگ اصلی به وجودآورنده‌ی آن‌ها تفسیر می‌‌کنند. رنگ طلایی از دو رنگ ایجاد می‌شود:

زرد که عموما حس درخشندگی و انرژی زیاد را القا می‌کند.

کرمی که جز گروه رنگ‌های خنثی است.

طلایی هم‌زمان تاثیر هر دو رنگ را بر ما خواهد گذاشت. از دیرباز طلا به عنوان فلزی گران‌بهادر زیورآلات و ساخت تجهیزات جنگی خاندان‌های سلطنتی به کار می‌رفته است. از همین رو رنگ طلایی همچنان به عنوان نمادی از ثروت، قدرت، موفقیت و پیروزی شناخته می‌شود. این نکته را هم باید در نظر گرفت که طیف‌های مختلف رنگ طلایی بر‌اساس کدام یک از دو رنگ زرد یا کرمی در آن بیشتر به کار رفته است، تاثیر متفاوتی بر مخاطب می‌گذارند. رنگ طلایی روشن که درصد بیشتری زرد دارد، تابندگی، درخشش و انرژی خورشید را تداعی می‌کند. هرچه درصد رنگ کرمی بالاتر می‌رود، رنگ طلایی تیره‌تری ساخته می‌شود که حس قدرت و توانمندی بیشتری را انتقال می‌دهد.

[کل: 0 میانگین: 0]
این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
پشتيباني سايت در اصفهان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006