بهترین پیج ها برای تبلیغ

پرسش و پاسخدسته بندی: اینستاگرامبهترین پیج ها برای تبلیغ
میلاد سهروردی پرسیده شد2 هفته قبل

سلام. من میخام از پیج های اینستاگرام برای تبلیغ پیجم استفاده کنم میشه بگین به چه مواردی باید توجه کنم؟

1 پاسخ‌ها
وب وایت عضو سایت پاسخ داده شد2 هفته قبل

دوست عزیزم سلام. اگر دنبال این هستید تا پیجی در اینستاگرام پیدا کنید که اطمینان شما رو از اینکه می توانید نتایج خوبی از جذب مخاطب گرفته تا فروش بدست بیاورید، مواردی وجود دارد که با رعایت آنها میتوانید به این اطمینان دست پیدا کنید که در ادامه بررسی می کنیم.

بررسی اولیه پیج

اولین قدمی که باید برای پیدا کردن یک پیج خوب برای تبلیغ پیدا کرد این است که شما پیجی رو انتخاب کنید که نزدیک به صنف کاری شما باشد . به این خاطر که نیاز است در ابتدا بیوگرافی پیج مربوطه رو مطالعه کنید و مشاهده کنید مواردی که نوشته شده چقدر به فعالیت شما نزدیک است. معمولا در بیوگرافی ها چیزهایی دیده می شود که می توان تشخیص داد. بعد می توانید چند پست آخر را بررسی کنید تا مطمئن شوید فعالیت صاحب پیج مناسب با صنف کاری شماست . فرض کنید شما پیج لباس ورزشی محصول اصلی آن است. اگر سراغ پیجی بروید که درباره رستوران محتوا منتشر می کند احتمالا کمتر از پیجی نتیجه می گیرید که فعالیت آن درباره لباس های ورزشی است. بنابراین با بررسی اولیه یک پیج میتوانید قدم اول برای پیدا کردن بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغ را بردارید.

بررسی آمار پیج

قدم دوم این هست که تعداد فالوئرها و فالوئینگ های پیج های کاندید شده را بررسی کنید. بصورت معمول پیشنهاد میکنم پیج هایی که معمولا فالوئرهایی بیش از 10 هزار نفر داشته باشند و فالوئینگ هایی زیر 1500 نفر را انتخاب کنید. دلیل این موضوع این هست که پیج هایی که بیش از 10 هزار فالوئر دارند ویژگی Swipe Up برایشان فعال شده است یعنی می توانند برای تبلیغ شما لینک بگذارند و تاثیر بیشتری در تبلیغ خواهند داشت. تعداد فالوئینگ زیاد به این معنی است که ادمین پیج اینستاگرام در حال فالو آنفالو کردن است. حالا یا بصورت دستی یا با استفاده از ربات هاست. این به این معنی است که مخاطبین این صفحه حداقل بخشی از آنها به این روش به پیج اصافه شدند و این می تواند تاثیر کمتری را برای پیج شما داشته باشد.

آنالیز پست ها

خوب قدم بعد برای شناسایی پیج خوب برای تبلیغات این هست که به سراغ پست ها بروید و میزان درگیری کاربران با پست ها را حداقل در 10 پست آخر بررسی کنید تا بتونید تصمیم بهتری برای انتخاب بگیرید. این روزها اکثر پیج ها از ربات ها استفاده می کنند و باعث می شوند تا ما نتوانیم آمار درستی از عملکرد واقعی آنها در دست داشته باشیم، بنابراین تحلیل پست ها می تواند در شناسایی این موضوع کمک کننده باشد. معمولا درگیری یا اصطلاحا engagement کاربران آماری اینچنین دارد که میزان بازدید یا view چیزی بین 15 الی 35 درصد آمار مخاطبین پیج، لایک ها 10 الی 30 درصد و کامنت 2 الی 10 درصد می باشد. مثلا اگر پیجی 10 هزارفالوئر دارد بطور معمول تعداد بازدید بین 1500 الی 3500 باید باشد، لایک بین 1000 الی 3000 و کامنت بین 20 الی 100 می باشد. که البته در مواردی می توانند کمتر یا بیشتر باشد اما بصورت میانگین این آمار می تواند صحیح باشد.

ضمن رعایت این موضوع، بصورت رندم و تصادفی افرادی که لایک کردن و یا کامنت گذاشتن رو نیز تحت نظر داشته باشید و ببینید آیا آنها شبیه به ربات هستند یا کاربر واقعی. معمولا پیج هایی که ربات هستند عکس پروفایل ندارند یا عکس های بی ربط دارند، اسامی عجیب و غریب دارند، وارد پیج شان که می شوید هیچ محتوایی منتشر نکردند و تعداد فالوئر بالا و فالوئینگ زیر 10 نفر دارند. اگر تعدادشان زیاد بود اون پیج از ربات استفاده می کند اگر کم بود یک امر طبیعی است. همچنین کامنت ها را بررسی کنید ببینید اگر عکس گل و ایموجی زیاد بود و یا جملاتی مثل خیلی زیبا، عالی،پست خوبی بود و از این دست باز هم این فرد از ربات برای کامنت گذاشتن استفاده می کند. بنابراین این موضوع میز به شما کمک می کند یک پیج بهتر پیدا کنید.

تبلیغ در استوری

برای اینکه بتوانید بهترین پیج های اینستاگرام برای تبلیغات را پیدا کنید و تبلیغات خود را در استوری آن بگذارید از ادمین آن صفحه بخواهید تا اسکرین شاتی از آمار بازدید استوری های اخیرش بگیرد و برای شما ارسال کند و اگر آمار قابل قبول بود می توانید اعتماد کنید. اگر در زمان درخواستتان ادمین طفره رفت و یا دیر ارسال کرد شک کنید و توصیه من این هست که با آن پیج همکاری نکنید.

[کل: 0 میانگین: 0]
این نوشته در ارسال شده است. این لینک مستقیم به این نوشته است.
پشتيباني سايت در اصفهان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006