1 پاسخها
ریتارگیتینگ تکنیک خود را از طریق نمایش آگهی در سایر وب سایتها انجام میدهد. این آگهیها کاملا هدف دار هستند و برای کاربران مختلف یکسان نیستند. در واقع در ریتارگتینگ، هر کاربر با توجه به صفحهای که وارد آن شده است، شناسایی شده و آگهیهای مناسب با همان صفحه را دریافت میکند و این ویژگی به عنوان مهمترین خصوصیت در ریتارگتینگ شناخته میشود.
این توضیحات تا حدی میتواند بیان کننده مکانیسم عملکرد ریتارگتینگ و آشنایی مارکترها با چگونگی افزایش بازدید از سایت و افزایش فروش باشد، با این حال دریافت اطلاعات بیشتر به مطالعات گستردهتر نیاز دارد.
لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای ارسال پاسخ
[کل: 0 میانگین: 0]