دوست خوبم سلام شبتون بخیر. پس از تدوین استراتژی اصلی تیزر، هنوز هم کار تمام نشده است. بلکه تنها شالوده اصلی کار چیده شده، ازین مرحله به بعد عوامل دیگری بر موفقیت تیزر اثر دارند:
• ارائه ی بهترین ایده های خلاقانه که بتواند مفهوم مورد نظر را در ذهن بیننده حک کند.
• گنجاندن زیبایی های دیداری و شنیداری که موافق با سلیقه ی مخاطب باشد
• شناخت ذهنیت و طرز فکر مخاطبین و ارائه ایده های برای انتقال پیام تبلیغاتی به نحوی که از فیلتر ذهنی مخاطب عبور کند.
• شناخت نیازها، خواسته ها و اهداف مشتریان و هدف گذاری تیزر بر این مبنا
• داشتن سناریو قوی و گویا کا کاملا همراستا با اهداف تیزر باشد
• استفاده از عوامل متخصص برای ساخت تیزر مانند کارگردان، تصویر بردار، طراح صحنه، صدابردار و …
• مونتاژ و تدوین حرفه ای فیلم و افزودن آیتم هار گرافیکی مناسب به تیزر
• استفاده از موزیک متناسب و تاثیر گذار
لطفا وارد شوید یا ثبت نام کنید برای ارسال پاسخ