روش های تبلیغاتی هوشمند

روش های تبلیغاتی هوشمند

زمان مطالعه: 4 دقیقه

[کل: 1 میانگین: 5]

شاید تا به حال در مورد اثرات بازاریابی بر کسب و کارها شنیده باشید ولی هیچ وقت به اعماق آن فکر نکرده باشید. ما امروز قصد داریم در مورد روش های تبلیغاتی هوشمند و یا خلاقانه صحبت کنیم. حال این بازاریابی به چه معناست؟ به دسته ای از فعالیت و اعمالی که با استفاده از ابزار های هوشمند و دیجیتالی جهت تبلیغ محصولات و خدمات خود اعمال می کنیم بازاریابی هوشمند یا خلاقانه می گویند. لازم به ذکر است که این بازاریابی باید به صورت خلاقانه و نوین انجام گیرد. در حقیقت تعریف این روش های هوشمند به این جمله ختم نمی شود. بنابراین اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد آن جمع آوری کنید، پیشنهاد می کنیم تا انتها این مقاله را دنبال کنید.

چرا روش های تبلیغاتی هوشمند؟

چرا روش های تبلیغاتی هوشمند؟

به حتم از تعداد افرادی که از موبایل های هوشمند استفاده می کنند اطلاع دارید؟ البته نمی گوییم به صورت دقیق ولی حدودی و تقریبی می دانید. در گذشته در هر خانواده فقط پدرها تلفن همراه داشتند البته یک تلفن همراه بسیار ساده و نه هوشمند! ولی در زمان حال شرایط تغییر کرده و همه ی افراد خانواده در دست خود یک گوشی دارند آن هم از مدل هوشمندش. بنابراین شبکه های اجتماعی گسترش یافت و میزان محبوبیت مردم نسبت به تلفن همراه هوشمند چندین برابر شده است. شاید بپرسید این چه ربطی به بازاریابی دارد. در حقیقت می دانید هر کجا سیل عظیمی از افراد وجود دارند به حتم بهترین مکان برای تبلیغات است و تیلیغات هوشمند به معنای بازاریابی هر نوع محصول و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی و هوشمند است. در ادامه قصد داریم بهترین روش های تبلیغاتی هوشمند را انتخاب و برای شما بیان کنیم.

بهترین روش های بازاریابی دیجیتال

بهترین روش های بازاریابی دیجیتال

حال با خواندن مطالب بالا با اهمیت بازاریابی آشنا شده اید که در ادامه قصد داریم راه هایی در این رابطه بیان کنیم.

بهینه سازی موتور جستجو یا همان سئو به پروسه ای گفته می شود که میزان بازدید وب سایت شما توسط موتورهای جستجوی رایگان به صورت ارگانیک افزایش می یابد. لازم به ذکر است که در جستجوی ارگانیک محتوای تولید شده توسط شما بدون آنکه هزینه ای برای کاربران داشته باشد در صفحه نتایج موتورهای جستجو به نمایش گذاشته می شود. در واقع زمانی که کاربر کلمات کلیدی که نیاز دارد را در موتورهای جستجو مانند گوگل و یا بینگ وارد می کند، نتایج آن در صفحه نتایج موتورهای جستجو می بیند. اما در نهایت به خاطر داشته باشید که هدف سئو ساخت وب سایتی با قرار گرفتن در رتبه اول نتایج نمی باشد بلکه هدف نهایی، ایجاد بهترین وب سایت برای کاربران مدنظر است.

شیوه ای است که با استفاده از آن محتوای باکیفیت برای کاربران تولید می شود تا فروش بیشتری از این طریق بدست آورند. البته باید بیان کرد که محتوای مورد نظر می تواند در هر پلتفرم اینترنتی تولید گردد. نوشتن مطلب متفاوت در وب سایت ها و آپلود ویدیو در یوتیوب از نمونه های بازاریابی محتوا است.

قبل از تولید محتوا باید به چند نکته طلایی توجه کنید. این نکات عبارت اند از:

  • در نظر گرفتن کاربر نهایی خود
  • مشخص کردن نوع مخاطبان و علایق مربوط به آن ها
  • آگاهی از زبان و اصلاحات مورد استفاده مخاطبان

توجه داشته باشید که محتوای تولید شده را باید در تمامی پلتفرم های شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این عمل، میزان بازخورد و بازدید سایت شما را افزایش داده و باعث می شود فروش شما افزایش یابد. البته باید این نکته را ذکر کرد که بازاریابی محتوا با فروش رابطه مستقیمی ندارد بلکه با این روش می توان آموزش و تعامل به مشتریان را به منظور ایجاد شناخت و ارزش برند است.

بازاریابی پورسانتی یا به اصطلاحاً همکاری در فروش، شیوه ای است که در آن به ازای جذب مشتری توسط فرد، مبلغی به جذب کننده پرداخت می گردد. در بازاریابی پورسانتی هیچ پیش پرداختی به فرد پرداخت نمی شود بلکه به ازای فروش های صورت گرفته هزینه ای به تبلیغ کننده تحویل داده می شود.

شیوه ای است که در آن از تولید محتوای جذاب، عجیب و یا حتی طنز برای افزایش جذب بازدیدکننده های بیشتر و به اشتراک گذاری مطالب استفاده می شود. جالب است بدانید با بکار گیری این روش شما می توانید در یک بازه زمانی کوتاه به طور قابل توجهی ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید. اما این روش بسیار دشوار است ولی ارزش امتحان کردن را دارد.

تمامی روش های تبلیغات دیجیتالی را می توان بر روی تلفن همراه اجرا کرد اما روشی که تفاوت بسیاری با روش های بالا دارد، تبلیغات پیامکی است که به منظور بازاریابی محلی استفاده خواهد شد. در نتیجه شما با استفاده از آن می توانید کوپن های تخفیف، پیشنهاد های ویژه و اخبار جدید را برای مشتریان خود فعال کنید.

سخن پایانی

از آن جایی که بازاریابی و تبلیغات هوشمند و حرفه ای نیازمند داشتن تخصص کافی در این زمینه است، به شما پیشنهاد می کنیم بازاریابی برای کسب و کار خود را به ما بسپارید تا در کوتاه ترین زمان و با بالا ترین کیفیت سفارش خود را تحویل گرفته و از نتایج بی نظیر آن شگفت زده شوید.

شما همراهان همیشگی و عزیز می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و کاربردی با شماره تلفن 91010620-031 و یا با شماره همراه 09304852006 تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی info@webwhite.ir ایمیل بزنید و يا به صفحه مشاوره رايگان رفته و فرم درخواست را پر كنيد تا کارشناسان ما در اولین فرصت به شما مشاوره ی تخصصی و رایگان ارائه دهند. همچنین اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد این مقاله دارید و یا نکته ای در مورد روش های تبلیغاتی هوشمند می دانید که ما در این مقاله ذکر نکرده ایم، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که تا پایان ما را همراهی کردید.

چند نكته كليدی كه شما در اين مقاله فرا گرفتيد:

بازاریابی هوشمند :

به دسته ای از فعالیت و اعمالی که با استفاده از ابزار های هوشمند و دیجیتالی جهت تبلیغ محصولات و خدمات خود اعمال می کنیم بازاریابی هوشمند یا خلاقانه می گویند.

بهترین روش های تبلیغات هوشمند :

بهینه سازی موتور جستجو، تبلیغات موبایلی، بازاریابی ویروسی، بازاریابی پورسانتی و بازاریابی محتوا

بازاریابی پورسانتی :

بازاریابی پورسانتی یا اصطلاحاً همکاری در فروش، شیوه ای است که در آن به ازای جذب مشتری توسط فرد، مبلغی به جذب کننده پرداخت می گردد.

بازاریابی ویروسی :

شیوه ای است که در آن از تولید محتوای جذاب، عجیب و یا حتی طنز برای افزایش جذب بازدیدکننده های بیشتر و به اشتراک گذاری مطالب استفاده می شود.

دریافت مشاره در زمینه تبلیغات

[کل: 1 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006