طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

زمان مطالعه: 5 دقیقه

[کل: 2 میانگین: 5]

نیاز کسب و کارها به وب سایت فروشگاهی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و افزایش روز افزون استفاده از فضای مجازی و اینترنت و همچنین بالا رفتن میزان رقابت در حوزه کاری، صاحبان کسب و کارها در تلاش هستند تا میزان رضایت مندی مشتریان و فروش خود را بالا ببرند. در این راستا افراد دارای کسب و کار در جامعه سعی می کنند در بازار رقابتی عقب نمانند و درصد فروش خود را بالا ببرند. طراحی سایت فروشگاهی برای متخصصان این امر یک فرصت بی نظیر است تا سایت های فروشگاهی دیگر کسب و کارها را بسازند و کسب درآمد کنند. از آن سو، کسب و کارها نیز با داشتن این سایت فروشگاهی، تعامل بالاتری با مشتریان دارند و می توانند به فروش های میلیونی خود هم فکر کنند. در دنیای امروز، برای ورود به کسب و کار و دریافت سود باید بستر مناسبی برای آن انتخاب کنید. هیچ بستری مناسب تر از دنیای اینترنت نیست. اگر نگاهی به روند تغییرات نحوه ی کسب در آمد در این سال ها بیندازید، متوجه می شوید که آنقدر تغییرات سریع بوده که اگر کسی تا به امروز خود را با این تغییرات هماهنگ نکرده باشد، یا کاملا ورشکسته شده و یا کسب و کارش در حال فروپاشی است. پس داشتن یک وب سایت می تواند ناجی کسب و کار باشد. اگر دقت کرده باشید با افزایش محبوبیت روز افزون شبکه های اجتماعی و در دسترس بودن گوشی موبایل به جای لپ تاپ و کامپیوتر، اکثر کسب و کارها استارت کار خود در اینترنت را با شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می زنند. این کار باعث دیده شدن و مطرح شدن برند و کسب و کار آن ها می شود اما یک مشکل اساسی دارد. بزرگترین مشکل شبکه های اجتماعی این است که سرور این شبکه ها در کشور ما نیست و هر لحظه امکان قطع شدن آن بنا به دلایل سیاسی و امنیتی وجود دارد. نمونه ی بارز آن قطع شدن سرور تلگرام در ایران بود که در سال 1396 و 1397 رخ داد. البته بعدا این مشکل حل شد ولی یک نکته را به همه ثابت کرد و آن هم این که ساختن و بنا کردن کسب و کار روی شبکه های اجتماعی بدون داشتن پشتیبانی یک وب سایت قوی، یعنی ساختن خانه ای روی آب که هر آن ممکن است خراب شود. اینجاست که پی به اهمیت وجود یک وب سایت خواهید برد.

مزایای طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار

مزایای طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار

طراحی سایت فروشگاهی هم برای طراح سودمند است و هم برای کسی که قرار است از آن استفاده کند. اگر کسی که طراحی سایت فروشگاهی انجام می دهد را در نظر بگیرید، می بینید که اولین سود این شخص در هزینه ای است که دریافت می کند تا وب سایت را طراحی کند. به غیر از دریافت هزینه ی سایت، می تواند آن را برای نمونه کار خود قرار دهد و نوعی بازاریابی و تبلیغ از طریق آن داشته باشد. اما داشتن وب سایت فروشگاهی برای یک فروشگاه مزایای بسیاری دارد که در ادامه به ذکر و توضیح چند مورد می پردازیم:

وقتی شما وب سایت فروشگاهی دارید، با مشتریان خود در تعامل هستید و این تعامل می تواند شما را از نحوه ی ارائه دادن خدمات و محصولات و همچنین کیفیت آن آگاه کند. به همین خاطر می توانید با گرفتن بازخورد از مشتریان، کیفیت کار خود را بالاتر ببرید.

اینترنت خود بستری برای ارائه ی اخبار و اطلاعات به روز می باشد. اطلاعات سوخته و قدیمی شده به درد کسی نمی خورد. شما با داشتن وب سایت مجبورید که خدمات و محصولات خود را به روز کنید. در این صورت مشتریان شما را دنبال می کنند.

وب سایت فروشگاهی می تواند در هر زمان و مکانی نیاز مشتریان را رفع کند و می توانید محصول خود را بفروشید.

طراحی وب سایت فروشگاهی نیاز شما را به بازاریاب حضوری کمتر می کند و می تواند برای شما جذب مشتری کند.

این روزها داشتن یک وب سایت می تواند وجهه ی کاری و اعتبار یک فروشگاه را بالا ببرد.

طراحی وب سایت فروشگاهی یک سرمایه گذاری است و هرگز هزینه نیست. نه تنها هزینه نیست بلکه نیاز به هزینه های دیگر را تا حد بسیاری کاهش می دهد.

می بینید که مزایای طراحی سایت فروشگاهی بسیار فراتر از آن چیزی است که می دانستید.

چطور یک سايت فروشگاهی با کیفیت داشته باشیم؟

چطور یک سایت فروشگاهی با کیفیت داشته باشیم؟

برای داشتن یک وب سایت فروشگاهی باید طراحی آن را به متخصصان بدهیم. متخصصان طراحی وب سایت فروشگاهی در آژانس دیجیتال مارکتینگ وب وایت می توانند در کمترین زمان و با بهترین کیفیت، سایت شما را راه اندازی کنند. اما در کل باید یکسری نکات را در طراحی سایت فروشگاهی رعایت کنیم.

اولین گام تعیین اسم دامنه ی فروشگاهی است. مهم ترین و در چشم ترین قسمت یک وب سایت فروشگاهی ، اسم آن می باشد.در این زمینه عجول بودن کار درستی نیست. پس ساعت ها روی اسم فروشگاهی خود فکر کنید اسمی باید انتخاب شود که جامع و در برگیرنده نوع کسب و کار شما باشد و معنای سنجیده و مفهومی دقیق داشته باشد.

گام دوم انتخاب یک هاست پر قدرت است. هاست یعنی فضای ذخیره سازی اطلاعات سایت شما، پس باید به اندازه ی کافی باشد.

گام سوم انتخاب یک سرور پر قدرت است. چه بسیار کسب و کارهای اینترنتی هستند که با قطع و وصلی سرور همراه می شوند و اعتماد بازدیدکنندگان و مشتریان به آن ها روز به روز کمتر می شود.

گام چهارم انتخاب یک قالب فروشگاهی مناسب برای وب سایت است. قالب های رایگان بسیار زیادی در اینترنت وجود دارد اما اگر قالب خاصی برای خود طراحی کنید یا متخصصان برای شما طراحی کنند، بسیار کارتان اعتبار بیشتری خواهد داشت. طراحان حرفه ای قالب در وب وایت می توانند قالب دلخواه شما را به راحتی طراحی کنند.

گام پنجم که مهمترین گام در داشتن و طراحی یک سایت است، بهنه سازی آن در گوگل است. بهینه سازی همان سئو کردن می باشد. باید سایت فروشگاهی شما به گونه ای طراحی شود که سئو سازی آن به راحتی انجام شود.

سخن پایانی

طراحی سایت فروشگاهی برای یک فروشگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر فروشگاه شما وب سایت ندارد، یعنی شما آرام آرام محکوم به شکست هستید. متخصصان اهل فن در وب وایت با کمترین هزینه می توانند وب سایتی در حد اعتبار شرکت و فروشگاه شما طراحی کنند.

شما همراهان همیشگی و عزیز می توانید برای دریافت مشاوره ی رایگان و کاربردی در زمینه ی طراحی سایت فروشگاهی با شماره تلفن 91010620-031 و یا با شماره همراه 09304852006 تماس حاصل فرمایید و یا به نشانی info@webwhite.ir ایمیل بزنید و يا به صفحه مشاوره رايگان رفته و فرم درخواست را پر كنيد تا کارشناسان ما در اولین فرصت به شما مشاوره ی تخصصی و رایگان ارائه دهند. همچنین اگر انتقاد یا پیشنهادی در مورد این مقاله دارید و یا نکته ای در مورد طراحی سایت فروشگاهی می دانید که ما در این مقاله ذکر نکرده ایم، خوشحال میشویم در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که تا پایان ما را همراهی کردید.

چند نكته كليدی كه شما در اين مقاله فرا گرفتيد:

وب سایت فروشگاهی برای تمام فروشگاه ها لازم و ضروری است.

این یک مطلب تازه نیست. سال هاست که در دیگر کشور ها به آن رسیده اند پس نباید وقت را در ایران از دست داد. باید بتوان کسب و کارها را در اینترنت نیز گسترش داد.

سایت فروشگاهی باید حرفه ای باشد.

اگر حرفه ای شروع کنید، حرفه ای هم باقی خواهید ماند. سعی کنید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به دست حرفه ای ها بسپارید.

مزایای داشتن یک سایت فروشگاهی به مراتب از داشتن یک مغازه بیشتر است.

این یک واقعیت است. شما برای مغازه باید هزینه های زیادی مثل اجاره و پول آب و برق و گاز و تلفن پرداخت کنید اما در بستر اینترنت خیر.

نام دامنه و اسم فروشگاه خیلی مهم است.

اگر می خواهید در بازاریابی اینترنتی موفق عمل کنید باید نام کسب و کار شما به گونه ای خاص باشد که با کمترین وقت و زمان روی سئو سازی، کسب و کارتان در گوگل بالا بیاید.

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

[کل: 2 میانگین: 5]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دريافت مشاوره رايگان

به مشاوره نياز داريد؟

پس از تکمیل و ارسال فرم ما در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس خواهیم گرفت.

09304852006